Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > valk met stekels? Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : valk met stekels?
spinnetje
Oud Lid
Posts :10

Oud Lid
2003-07-18 - 20:55:00

mijn jonge valken krijgen alemaal stekels, hoe kan ik deze verwijderen?


duif5
Oud Lid
Posts :127

Oud Lid
2003-07-18 - 22:06:36

Is dat niet gewoon het kuifje dat ze krijgen?


toontje
Website Member
Posts :86

Website Member
2003-07-18 - 22:08:42

Ik denk dat je bedoeld dat er er een hulsje rond
de veren zit,dit is een vitamienen gebrek, doe door het voer biergist of een ander middel en de veerhulsjes gaan vanzelf open


Anouk
Oud Lid
Posts :1

Oud Lid
2003-07-19 - 11:49:30

Hallo,
Heb je wel eens eerder valkparkietenjongen gehad? Het is namelijk heel normaal dat ze 'stekels' oftewel pennen krijgen. Als de babies geboren worden zijn ze kaal, daarna krijgen ze een beetje dons en dan pennen, waaruit later de veertjes komen. Deze vallen er vanzelf af. DOE GEEN BIERGIST of iets anders door het voer!!!! Succes ANouk


uswhite
Website Member
Posts :133

Website Member
2003-07-20 - 13:25:38

quote
posted by Anouk
Hallo,
Heb je wel eens eerder valkparkietenjongen gehad? Het is namelijk heel normaal dat ze 'stekels' oftewel pennen krijgen. Als de babies geboren worden zijn ze kaal, daarna krijgen ze een beetje dons en dan pennen, waaruit later de veertjes komen. Deze vallen er vanzelf af. DOE GEEN BIERGIST of iets anders door het voer!!!! Succes ANouk

Hallo

In dit geval is geen biergist nodig omdat het een volkomen natuurlijk proces is die pennen. Maar waarom geen biergist. Ik gebruik al jaren Biergist als een vast bestanddeel van mijn eivoer. Biergist is een natuurlijk produkt wat rijk is aan aminozuren en vitamine B.
quote



jeroni
Oud Lid
Posts :2

Oud Lid
2003-07-21 - 01:50:53

ik ben sinds 3 weken de trotse eigenaar van 2 jonge valkparkieten e, zij hadden in het begin ook de stekels .
Ik geef de vogels in de voliere alleen maar een groteparkieten mengeling met eivoer en af en toe de resten van de groenten en mijn beestjes doen het zeergoed



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 116 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede