Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Lucky is zijn naam en is lucky als tie het haalt! Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3 4 5
<<< vorige


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2005-06-23 - 11:38:12

lieve foto !!

maar verhuizen naar een warm plekje en het woordje bonjour .. word het frankrijk ? wink ;)


Jacqueline
Website Member
Posts :1216

Website Member
2005-06-23 - 17:20:22

happy :)

Oui

wink ;)
Peter.


Riny
Website Member
Posts :58

Website Member
2005-06-23 - 18:47:42

lennart
als je naar de voliere gaat van mij zie je dat het best wel lukt met zo`n kleintje,ik heb het vaker gedaan met jonge edels als ze 3 bevr eieren hebben dan voer ik er zelf eentje vanuit het ei en als ze dan ook nog op stok komen loont het de moeite .heel veel succes met de kleine
gortjes Riny


Baas B
Geroyeerd
Posts :4

Geroyeerd
2005-06-23 - 23:44:28

Hallo Peter,

Ik heb het allemaal gevolgd...and keep up the good work!
Met het kleintje (Lucky)is het allemaal gelukt en ik denk dat er velen zullen volgen! Proficiat!

Baas B laugh :Dlaugh :D


Jacqueline
Website Member
Posts :1216

Website Member
2005-06-24 - 07:45:27

happy :)

Enkel de eerste uurtjes waren spannend, Lucky was al dermate onderkoelt dat ik ze in mijn handen heb opgewarmd.
Eenmaal terug op temperatuur en de eerste voeding gegeven was, is het van een leien dakje gegaan.
Nee vele zullen er op deze manier niet volgen, is niet ons streven om ze zo vroeg al op handvoeding te zetten, nood breekt wetten, maar zal zeker geen normale gang van zaken worden.
Vogels opbrengen met de hand is relatief eenvoudig, maar dat is met alles zo, eenmaal de kennis in huis, is niets moeilijk.
Dat wil niet zeggen dat we niet trots zijn op Lucky, ze geeft blijk van een grote wilskracht, maar daar is het dan ook een Maracana voor.
Heb in het verleden aleens een uiteenzetting geplaatst van handopfok vanaf de eerste dag, en jonge vogels die tot 4/5 weken bij de ouders bleven liggen.
De grafiek toonde aan dat vogels vanuit het ei opgebracht met de hand, een achterstand opliepen de eerste 7 dagen, ten opzichte van de jonge die door de ouders werden gevoerd.
Om daarna aan een inhaal slag te beginnen.
Het groeiproces van Lucky tot nu toe heeft dat duidelijk te zien gegeven, hoe rijk je handvoeding ook is aan bouwstenen, er gaat niets boven de voeding van de ouders.
Maar zoals gezegd, nood breekt wetten.
wink ;)
Peter.


Diesel
Website Member
Posts :104

Website Member
2005-06-24 - 17:50:11

Dat is ook zo, op de natuurlijke manier is altijd het beste.

Gelukkig voor Lucky heeft ze jullie, en mag ze dankzij jullie goede zorg opgroeien tot een prachtige vogel happy :)


Jacqueline
Website Member
Posts :1216

Website Member
2005-09-04 - 15:59:04

happy :)

Lucky heeft al een tijdje de Franse nationaliteit.
Maar het is misschien wel leuk om het even in vogelvlucht te zien.
Lijkt me een mooie afsluiting.

http://media.putfile.com/Luck

wink ;)
Peter.


paccie
Oud Lid
Posts :565

Oud Lid
2005-09-04 - 18:39:51

he peter lennart is hier niet meer zeker op de site bedoel ik . zo nee vind ik toch wel jammer .zonde dat sommige hier niet door een ruimte kunnen we zijn toch allemaal met onze hobby en ik bedoel onze HOBBY bezig jammer jammer jammer



Pagina : 1 2 3 4 5
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 192 bezoekers op de site, waarvan 4 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede