Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Sluipreklame Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2005-05-06 - 23:30:04 send message to agabird

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Niltava, ik had er wel bijvermeld: "of een ander belanghebbend persoon" , en daar zou jij dan onder vallen.

Het is meestal wel snel duidelijk of iemand reclame maakt, of dat er verwijzing naar een product (of reclame) is, zonder bijbedoelingen.

Maar het is en blijft een hele dunne scheidslijn, dat klopt.

En dat is dan een de beheerders om te bepalen wat er mee moet gebeuren. En die zou nu duidelijk moeten zijn. happy :)


Hawkeye_NL
Oud Lid
Posts :1918

Oud Lid
2005-05-06 - 23:32:27 send message to Hawkeye_NL

Het is niet dat ik mij er aan heb gestoord Peter, Ik reageer hier alleen op een vraag. En dat doe ik dan op gevoel.

Ik wist niet eens dat het een reactie van jou betrof. Voor mij is het een regel die voor iedereen gelijk is ongeacht het aanzien des persoon.

Het is idd een moeilijk punt als je aangeeft dat de betrokkene zelf niet mag posten maar een ander wel! En zoals aangegeven zijn er ook duidelijke voorbeelden waarbij ook dat niet gewenst bleek te zijn!

Is reclame in het forum dan zo gewenst? dan zou ook de belanghebbende hier moeten kunnen adverteren! Zoals al eerder aangegeven, gelijke monnikken, gelijke kappen!

Erwin


Jacqueline
Website Member
Posts :1216

Website Member
2005-05-06 - 23:37:38 send message to Jacqueline

happy :)

Snap het wel hoor, maar soms zet ik wel tig site's op het forum als iemand info zoekt naar een bepaald iets.
Zou ook als reclame aangemerkt kunnen worden, zijn per slot ook links die iets te melden of iets te verkopen hebben.
Dan word de scheidslijn wel erg dun, maar zolang men in alle oprechtheid een link of iets dergelijks plaats om andere te helpen, is in mijn ogen toch ook de bedoeling van het forum.

wink ;)
Peter.


Hawkeye_NL
Oud Lid
Posts :1918

Oud Lid
2005-05-07 - 00:12:12 send message to Hawkeye_NL

Daar heb je ook gelijk in. Maar ik vind een link naar een andere site ook niet het probleem.
Het verschil zit hem juist in een link of de advertentie zelf plakken.

Maar nog maals, ik heb er op zich geen moeite mee als het maar voor iedereen hetzelfde geldt.

Erwin


Niltava
Website Member
Posts :3071

Website Member
2005-05-07 - 08:18:10 send message to Niltava

Je hebt gelijk Jan. Maar toch denk ik dat het moeilijk is dat te bepalen. Bijvoorbeeld dat van Peter nu. Vooral omdat de advertentie volledig werd overgenomen (hetgeen nu in dit topic nog eens gebeurd.
Ik blijf het vaag vinden en denk dat sommige leveranciers nu aan taktieken zitten te denken om hier wat te plaatsen


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2005-05-07 - 10:38:30 send message to natasja

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

de scheidingslijn is inderdaad wel erg dunnetjes zo , als je aan de eene kant wat reklame doorlaat omdat het functioneel is dan zijn er mensen die daarover vallen aan de andere kant zijn er ook mensen die zo extra reklame trachten te gaan maken ..

misschien een idee om als je een comerciele site wilt doorgeven dit te doen via een prive bericht ?

Ik denk namelijk dat je niet duidelijk kan aangeven waar die scheidingslijn precies ligt , voor mij was dit over de lijn omdat de complete advertentie werd gecopieerd , ik zie dan liever dat er bijv. een link geplaatst word naar de betreffende advertentie en aangegeven word dat het om een advertentie op vogelarena gaat .

In principe blijft het het zelfde maar lezers worden dan niet te pas en te onpas gewezen op de inhoud van iemands advertentie en dat versta ik onder sluipreklame wink ;)




Pagina : 1 2
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 194 bezoekers op de site, waarvan 4 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede