Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > grasparkiet die eieren eet Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


Wickingh
Website Member
Posts :1058

Website Member
2005-05-14 - 11:18:11

Beste Paccie,

jij komt er voor uit wat heel veel anderen ook doen maar niet zullen toegeven.
Alleen snap ik de reactie van de anderen ook, het komt tamelijk cru over zoals jij het brengt.
Maar toch bedankt voor je eerlijkheid, we weten nu wat we zouden kunnen verwachten als we een vogel van je kopen,

mvg Frank


johanblok
Website Member
Posts :1971

Website Member
2005-05-14 - 11:59:29

Fraaie ethiek: wat niet mooi of goed genoeg is draaien we de nek maar om. Het is duidelijk met welk doel jij vogels houdt. Het is de vraag of iemand die zo met dieren omgaat, met mensen wel te vertrouwen is.


paccie
Oud Lid
Posts :565

Oud Lid
2005-05-14 - 16:31:18

ik behandel de goeie beter als dat jullie doen laat maar leven hoor laat maar pijn lijden ja met lange ij bij jullie . stelletje mietjes zijn jullie de dierenartsen kunnen toch niks doen en vertel nu niet dat het wel zo is want 99 procent gaat toch dood vriendelijk gr van een echte dieren vriend


Diesel
Website Member
Posts :104

Website Member
2005-05-14 - 17:10:45

TTvogels kweken is mooi, maar het ligt eraan hoe dit word gedaan.
Dus het zou er in principe op neerkomen dat als een vogel uit een van jouw nesten afwijkt van bijvoorbeeld een andere kleur, of een vlek op de vleugel heeft, waar jij de vogel een kleur wilt hebben, of 2 verschillende ogen (geheel zwart oog, of oog met duidelijk zichtbaar pupil, dus witomrand) dan maar gelijk de nek om gedraaid moeten worden?? Doe normaal!





paccie
Oud Lid
Posts :565

Oud Lid
2005-05-14 - 17:31:08

jij bent helemaal lijp is dat een gebrek nog nooit van een opkoper gehoord cq handelaar ik heb het over zieke vogels jullie gaan nu alles door elkaar halen om maar te zieke hier


Diesel
Website Member
Posts :104

Website Member
2005-05-14 - 17:38:24

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Je brengt het zelf ter sprake.

Jij geeft als antwoord op BJ zn vraag wat te doen met een vogel die haar eieren opeet:

De nek omdraaien of weg doen.

Vandaar dat ik nu het bovenstaande van mij als voorbeeld gaf.
Want kneuzen en rare vogels moeten volgens jou de nek omgedraaid worden.

Ik loop helemaal niet te zieken, ik vind jouw instelling alleen ***.
Ik heb voorbeelden gegeven van rare dingen, en heb aangegeven dat als je weet dat je zwakke vogels hebt daar niet mee moet gaan kweken.

Het is voor mij nu alleen duidelijk dat jij materialistisch kijkt en denkt, en niet naar het dier zelf. Ik denk dat bij dat wat jouw vogels van jou krijgen, niet het zinnetje, liefde voor je dieren, thuishoort, want vogels die anders zijn dan jouw TTvogels en niet aan je eisen voldoen, worden toch de nek omgedraaid. Dat schreef je immers.

Als ik een vogel heb die geen koppel wil vormen, ga ik het dier de nek echt niet omdraaien, ondanks dat het raar is de vogel dit niet doet.
Dan laat ik de vogel lekker zn eigen gang gaan, en laat hem/haar zijn zoals hij/zij is.


Daarbij, vogels van de hand doen, en dan mensen bewust een zwakker dier, of een rare vogel aansmeren? Dat is toch wat.. Dus bij je eigen vogels mag dit niet voorkomen, dus dump je het bij een ander.
Rare denkwijze.



paccie
Oud Lid
Posts :565

Oud Lid
2005-05-14 - 17:41:02

gelijk heb je



Pagina : 1 2
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 184 bezoekers op de site, waarvan 5 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede