Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Morsen met het voer. Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Morsen met het voer.
CHEETAH
Website Member
Posts :174

Website Member
2005-05-12 - 01:55:13 send message to CHEETAH

Hallo,

Zoals jullie misschien al weten ben ik nu 2 maanden in bezit van de grijze roodstaart Dino.
Dino heeft als slechte eigenschap dat hij gigantisch met het eten morst. Op het moment dat ik hem Ecobird/Nutribird geeft (Wat hij heerlijk vind) vind ik de helft onder zijn bakje als poeder vorm terug. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd als een bord eronder zodat ik het kon opvangen om het daarna weer in zijn voerbakje te doen, maar die schijt hij dan onder of gaat met het bord spelen. Heeft iemand een advies wat ik hier tegen zou kunnen doen? Ik ben binnenkort van plan om Harissons te gaan voeren, maar dit word wel een hele dure grap zo. Jodie, mijn andere grijze roodstaart, eet wel alles netjes op. Bij haar vind ik ongeveer 2% terug onder zijn bakje.

p.s. Ik gebruik een bodemrooster omdat ik het niet hygienisch vind als beide vogels in hun ontlasting gaan spelen en omdat ze beiden van graven houden.


johanblok
Website Member
Posts :1971

Website Member
2005-05-12 - 09:06:32 send message to johanblok

Ongeacht welk voer je ze geeft, morsen doen ze, dat hoort er nu eenmaal bij...


Elfje
Oud Lid
Posts :313

Oud Lid
2005-05-12 - 09:06:51 send message to Elfje

Wat misschien wel meer werk is is ht voer over de gehele dag geven zodat de bak niet te vol is. Dus s'morgens een beetje in de middag een beetje en in de avond een beetje? Misschien dat als hij ziet dat het bakje niet zovol is hij er niet mee gaat spelen?

groetjes Ria



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 153 bezoekers op de site, waarvan 1 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede