Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Speelruimte en speelgoed voor papegaaien. Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Speelruimte en speelgoed voor papegaaien.
Hawkeye_NL
Oud Lid
Posts :1918

Oud Lid
2005-05-19 - 15:40:27

We hebben in het verleden al eens een kleine blik in de creatieve keuken van de vogelliefhebbers mogen spieken als het gaat over het maken van speelgoed en speelruimtes. Zo was er met een simpel touw en een stok zo een schommel gemaakt die aan een haak boven een tafel kon hangen of met een paar stokken was een gemakkelijke standaard in elkaar gezet. Soms gaan mensen echter verder. Veel verder zelfs....

Ik ben zo een gek die veel verder is gegaan en heb door Eric een volledige eigen gemaakte standaard laten maken. Natuurlijk vindt ik het leuk om deze aan jullie te laten zien zodat jullie misschien een paar nieuwe ideen hebben maar ook ben ik heel benieuwd naar hoe ver jullie zijn gegaan!



Voor meer foto's kijk gerust eens op mijn eigen site!
Erwin

http://www.macawclubholland.nl/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=43


mariannenl
Website Member
Posts :197

Website Member
2005-05-19 - 15:46:29

prachtig !

ik heb 5 jaar geleden een koppel(halftam, want ze wilden best wel eens bijten, maar accepteerden vruchten van gasten) aras in mexico gezien op de binnenplaats van een restaurant die hadden een boom als slaapplaats, en helemaal naar onderen trapjes die leiden naar een ijzeren stand met heel veel zijstukken helemaal van staal een trap die om de boom heeen slingerde, prachtig gemaakt !
Want geloof me je maakte het daar wel eens anders mee....

Marianne.


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2005-05-19 - 23:24:12

En daar heb je niet toevallig nog foto's va gemaakt? Marianne



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 262 bezoekers op de site, waarvan 7 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede