Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > verenigingen Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : verenigingen
jani
Website Member
Posts :358

Website Member
2005-06-02 - 19:00:55 send message to jani

Ik vraag mij af waarom men eigenlijk over de verenigingen moet zwijgen.
Als je iets vraagd moet je lid worden,maar als je kretiek geeft op een vereniging dan kan men toevallig wel furieus antwoorden.
En nog iets waarom kunnen verenigingen niet samen werken,als ik zie dat men deze maand een vergadering geeft met een spreker over een bepaald onderwerp voor 20 man en de volgende maand de zelfde spreker met het zelfde onderwerp voor nog eens 20 man juist 20 km verder bij een andere vereniging,daarom vraag ik mij af waarom kan men niet overeen komen en één vergadering houden,daar zouden wij liefhebbers toch meer aan hebben of niet soms.
Zo zijn er nog veel dingen waar men zou kunnen samen werken.


dooren
Website Member
Posts :2443

Website Member
2005-06-02 - 19:10:36 send message to dooren

Verenigingen geven elkaar vaak door, welke lezingen er aankomen, zodat andere leden ook bij een collegavereniging kunnen komen. Tenminste zo gebeurd dat bij onze vereniging.
Gert


tonnl
Website Member
Posts :3032

Website Member
2005-06-03 - 01:00:02 send message to tonnl

Gelukkig geldt het niet voor alle verenigingen, wij in Haarlem staan open voor alle (ook kritische) vragen.
Ook zijn we reeds bezig diverse activiteiten samen te organiseren met zusterverenigingen uit de regio. Het kan altijd nog beter maar we werken er wel degelijk aan.

Groeten Ton.


dijkkamp
Website Member
Posts :314

Website Member
2005-06-03 - 01:33:02 send message to dijkkamp

beste jani
ik weet niet hoe het bij jouw in de buurt is met de verenigingen maar hier in de buurt(vaassen veluwe)wordt als men een lezing heeft bij de zusterver. op de hoogte gebracht van welke lezing er is en waar en dan wordt deze over het algemeen ook bezocht door leden van zusterver.ook hebben wij in het verleden al een district TT met een zusterver. gedraaid ook komt er wel eens een ver. TT mat. lenen dus samenwerking genoeg hier.

en dat je moet zwijgen over verenigingen heb ik nog nergens gelezen,en kritiek op een vereniging wordt meestal geleverdt door mensen die geen lid zijn en van de hoed nog rand weten


jani
Website Member
Posts :358

Website Member
2005-06-03 - 06:45:17 send message to jani

Ik ben toevallig lid van een 7 tal verenigingen.
Natuurlijk werkt men samen met zuster verenigingen,dit is bij ons ook zo,en eindelijk zit er verbetering in.
Maar 2 verenigingen met een totaal ander bestuur en voorzitter heb ik nog nooit zien samen werken,
tenzij nu hier in Belgie waar men nu een busreis
organiseerd met 3 verschillende verenigingen.
Men is er eindelijk achter dat het beter is met 1ganse bus dan met 3x een kwart bus.
Dit gebeurd nog steeds veel teweinig en op te weinig vlakken.
Het zelfde met tijdschriften om de kosten te kunnen dekken moet men het voor de helft volzetten met publiciteit waardoor je je afvraagd of het wel nog om vogeltijschriften gaat.
Ook op dit vlak zou men kunnen samenwerken en een gezamelijk en degelijk tijdschrift uitgeven
wat op zichzelf terug leden zou bij brengen omdat het ook voor hen dan intressanter word
maar dit blijkt wel een gevoelige materie.
niet waar dijkkamp.


henkmeer
Oud Lid
Posts :354

Oud Lid
2005-06-04 - 23:08:27 send message to henkmeer

quote
Ik ben toevallig lid van een 7 tal verenigingen

Kom je daar ook wel eens?
Wordt eens bestuurslid kan je misschien al je ideeen kwijt en misschien kan je die verenigingen wel veranderenhappy :)
Ga naar ledenavonden of vergaderingen want als lid van een vereniging heb je ook een stem.
kritiek leveren is makkelijk,laat het wel opbouwend zijn, dan kunnen ze er nog wat mee.
henk


paccie
Oud Lid
Posts :565

Oud Lid
2005-06-04 - 23:43:07 send message to paccie

goed gesproken henk


jani
Website Member
Posts :358

Website Member
2005-06-05 - 07:16:57 send message to jani

Denk je nu echt dat je als lid een vereniging kan op andere gedachte brengen,zelfs niet als bestuurslid,doe je niet wat de grote mannen zeggen word je onherroepelijk uitgekieperd.
Hoe zouden al die afgescheurde vereniggingen ontstaan zijn denkt u?
Als je er zo maar achterna kan lopen en de heren hun hielen likken,zo zit ik niet in elkaar.


padda
Website Member
Posts :96

Website Member
2005-06-05 - 08:55:50 send message to padda

ik ben ook lid van een vereniging sinds 2 jaar, ik ben nu 19 jaar en als ik aan iets denk om te veranderen of als ik iets niet zo goed vindt kan zelfs ik dat zeggen en zullen ze erover denken en me laten weten wat ze ervan denken. Jurn


Niltava
Website Member
Posts :3071

Website Member
2005-06-05 - 09:02:21 send message to Niltava

7 verenigingen en niemand wil naar je luisteren????
Dan zou ik inderdaad mijn lidmaatschap opzeggen en vertrekken...... of nog eens nadenken.


wink :)



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 129 bezoekers op de site, waarvan 11 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede