Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > kheb een rare kanariepop Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : kheb een rare kanariepop
belg
Website Member
Posts :172

Website Member
2005-06-11 - 10:30:10 send message to belg

de pop heefd een nest al een lange tijd gebouwd zit er in en draaid zich erin rond nu . ze aanvaard de man dat hij ook in het nest komt te zitten en haar het nest mee bouwd ze vecht ni met de man over het nest ,ze laat de man haar voeren en kussen alles ok maar als de man met haar wil paren?? nee hoor dan staat ze bol en met haar vleugels open . ik denk altijd tzal wel in orde komen dat ze de man gaat laten paren daar ze anders niet vechten, maar tis al een tijdje zo . dus ik wil wel jullie mening derover de man weg nemen van de pop of niet?sad :(


Niltava
Website Member
Posts :3071

Website Member
2005-06-11 - 15:12:38 send message to Niltava

Lijkt mij een dominante pop te zijn. Die een beetje in conflict komt als ze zich te onderdanig moet gedragen(tijdens het paren).
Denk dat je geduld moet hebben, maar kan evengoed nooit goed komen met deze man. Misschien een dominantere man erbij(ik weet niet of je meer hebt).
Of iets doen om de dominatie van de man verhogen. Bv man in een ander hok (indien mogelijk) en dan later de pop erbij.


bert p
Oud Lid
Posts :7

Oud Lid
2005-06-11 - 16:20:19 send message to bert p

als die pop dat blijft doen moet je maar eens paar mannen bij zetten dan wordt ze wel rustig toen ik kanaries had kwam dat bij mij ook wel eens voor en dat werkt wel


Asura
Website Member
Posts :282

Website Member
2005-06-11 - 17:25:43 send message to Asura

Een paar mannen bij 1 pop in hetzelfde hok?
Wordt het dan geen bloedbad??


kanarievogel
Oud Lid
Posts :117

Oud Lid
2005-06-11 - 18:05:11 send message to kanarievogel

en ik heb een rare kanarieman
mijn kanariepop is aant broeden en wanneer ze uit het nest gaat om te eten vervangt de man haar op het nest,maar wanneer de pop terug wil broeden ,de man wil niet uit het nest en duurd een tijdje eer hij deruit wil
ma na een tijd gaat hij der dan natuurlijk wel uit hoor en de pop broed verderwink ;)



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 82 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede