Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Het stelen van vogels! Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Het stelen van vogels!
Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2005-06-18 - 00:38:04 send message to Karel

Nee, dit gaat nu eens niet over onverlaten die het op onze vogels hebben gemunt, maar over (vermeende) diefstallen door onze vogels.

Van Arena-collega Niltava kreeg ik onderstaand bericht uit een Friese krant toegezonden.



Ten onrechte zou uit deze berichtgeving de gedachte kunnen ontstaan dat het hiet om "onze" Karel zou gaan. Niets is echter minder waar. Ten eerste zou onze Karel zoiets nooit doen en ten tweede is de afstand Zaanstreek - Friesland veel te groot om overdags golfers te bestelen en 's-avonds weer op tijd thuis te zijn voor het eten.

En zoals u op onderstaande foto kunt zien is hij hier gewoon op de normale tijd aan het eten. UIteraard hebben we hem wel even voor de zekerheid aan de "tand" gevoeld, maar desgevraagd kwam er geen duidelijk antwoord behalve zijn gewone repertoire: "Hoi, hallo, hebben en lekker".

Niets wijst er derhalve verder op dat hij ook maar iets met deze diefstallen te maken zou kunnen hebben........of toch?? wink ;)





ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2005-06-18 - 09:33:48 send message to ParkietenPeter

Als ik die onschuldige blik in zijn ogen zie,
weet ik het zo nog niet hoor. laugh :D
Hij staat wel onschuldig in het zand. wink ;)


Niltava
Website Member
Posts :3071

Website Member
2005-06-18 - 09:49:22 send message to Niltava

Kweet niet Karel, er ligt wel een golfbal en beide lijken even zwart te zijn. Heb jij de juiste karel daar nog wel???
(of is het in opdracht van je wink :) )


Stieneke
Website Member
Posts :174

Website Member
2005-06-18 - 10:45:12 send message to Stieneke

Ik heb het in het nieuws gezien. Hij steelt niet alleen broodpakketjes maar ook portefeules.


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2005-06-18 - 11:56:09 send message to Karel

quote
Hij staat wel onschuldig in het zand.


Precies Peter! De onschuld zelve! Ok, hij probeert wel af en toe om mijn ring van mijn vinger te trekken, veters uit te trekken, haren te plukken en oren te perforeren, maar dat noemen we hier speelsigheid!

quote
Kweet niet Karel, er ligt wel een golfbal en beide lijken even zwart te zijn


Golfbal? Is dat dan geen kraaieneitje? Overigens nog geen reden om hem/haar? "zwart te maken", toch!


Hawkeye_NL
Oud Lid
Posts :1918

Oud Lid
2005-06-18 - 12:20:02 send message to Hawkeye_NL

Hey,
laat ik nu net een foto vinden uit het gevangenis archief.



laugh :Dlaugh :Dlaugh :D


Asura
Website Member
Posts :282

Website Member
2005-06-18 - 12:30:29 send message to Asura

Hahaha, geweldig!!! laugh :D


Niltava
Website Member
Posts :3071

Website Member
2005-06-18 - 13:23:16 send message to Niltava

quote

Golfbal? Is dat dan geen kraaieneitje? Overigens nog geen reden om hem/haar? "zwart te maken", toch!

Oei Karel, uh de schrijver dan, dan zitten er veel deukjes in. Denk niet dat er wat uit komt wink :)

En wat het zwartmaken betreft, ik zie toch duidelijke overeenkomsten met de "gevangenisfoto" en de Karel van de foto wink :)


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2005-06-18 - 18:19:05 send message to Karel

Nou, ik heb de foto en het andere "bewijsmateriaal" aan Karel willen voorleggen, maar hij zat niet in zijn voliere.

Ik heb geen idee waar hij uithangt laugh :D



Hawkeye_NL
Oud Lid
Posts :1918

Oud Lid
2005-06-18 - 19:24:14 send message to Hawkeye_NL

En als alibi kwam er een simpele maar zeer geloofwaardige uitspraak, aldus een reporter van de krant;

quote
Als zwart geen kleur is, hoe willen jullie dan aantonen dat een vogel met die kleur de dader was? In feite besta ik niet, dus kan ik noit de dader zijn.



Erwin


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2005-06-18 - 19:59:08 send message to natasja

de schuldvraag laat ik graag over aan de experts maar ik als mede zaankanter ben blij dat Karel het van ver haalt razz :p

overigens hadden mijn kinderen vandaag wel grote moeite om hun voetbal te vinden ...



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 199 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede