Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Site nieuws > Betaald advertentie's plaatsen - Ster account Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
volgende >>>


Auteur Onderwerp : Betaald advertentie's plaatsen - Ster account
agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2003-08-26 - 13:17:02 send message to agabird

Beste bezoeker,

Het is er dan helaas van gekomen, binnenkort zal iedereen moeten gaan betalen voor de mogelijkheid om advertentie's te plaatsen.

De kosten gaan 5 Euro voor 1 jaar bedragen. Wat natuurlijk niet veel is, zeker als u weet dat deze site bijna op de 100.000 bezoekers per maand zit.

Voor de bestaande leden gaat dit in per 1 januari 2004. Dat is nog een heel eind weg, ik weet het, maar het leek me het beste dat nu toch al te vermelden. Dit vanwege eventuele problemen die de invoering met zich meezal brengen.

Voor nieuwe leden gaat het wel per vandaag in. U kunt U zelf nog wel gratis aanmelden, maar U krijgt geen mogelijkheid meer om advertentie's te plaatsen, alle andere onderdelen van de site blijven wel bereikbaar, zoals plaatsen van een forum bericht. Dus als U nog geen account heeft bij VogelArena, dan zult U inderdaad 5 Euro moeten betalen om het zogenaamde Ster account te krijgen waarmee U advertentie kan plaatsen.

Waarom deze kosten?
Om toch de continuiteit van de site te blijven kunnen garanderen zal er veel meer tijd en geld in de site moeten worden gestoken. Dit is helaas voor mij niet meer haalbaar.

Daarnaast zorgt de invoering voor nog wat andere belangrijke zaken. Het aanvragen van 2, 3 of zelfs meerdere accounts wordt wat beperkt.

Ook zal de limiet van 52 advertentie's per jaar ervoor gaan zorgen dat niet elke dag dezelfde advertentie's boven aan de site staan vermeld. Het zal trouwens wel mogelijk worden extra advertentie's bij te kopen.

Dus voor het grootste deel veranderd er niets tot 1 januari 2004.

Ik hoop U hier allen voldoende mee te hebben ingelicht. Via de site en e-mail zult U op de hoogte gehouden worden wat dit voor U betekent.

Met vriendelijke groeten
Jan


blg
Oud Lid
Posts :1027

Oud Lid
2003-08-26 - 18:57:41 send message to blg

Het moest er een keer van komen, je kunt niet al je vrije tijd er in blijven steken, ik hoop dat je er "vrije" tijd mee kunt terug kopen.
Heb je al een idee hou je de betaling kunt doen.


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2003-08-26 - 19:19:29 send message to agabird

Mensen die zich nu aanmelden krijgen al het verzoek om die 5 Euro te voldoen door middel van overmaking op bankrekening nummer, dit blijft gewoon.

Dit weekend komt daar Way2Pay (van de ING) en PayPal als mogelijkheden bij. Het is mogelijk om via PayPal en Way2Pay met creditcard te betalen. Ik denk niet dat ik een aparte manier voor creditcard ga introduceren, ten zij blijkt dat daar vraag naar is.

Via acceptgiro is een omweg, kost ook best veel geld, het versturen enzo. Dus waarschijnlijk dat niet. Automatische incasso waarschijnlijk hetzelfde probleem.

Maar dat zal ik de aankomende maanden nog uitzoeken.


psittacula
Website Member
Posts :126

Website Member
2003-08-27 - 16:32:38 send message to psittacula

quote
posted by lovebird8
Nou, dan zullen er veel leden vertrekken denk ik, want op marktplaats is het nog gratis!! En er zijn meer sites met advertenties alleen over vogels!
Dat denk ik ook,andere advertentie sites zijn en blijven wel gratis.

Je kan ook de bedrijven die op de site adverteren met een banner,meer voor hun advertentie laten betalen,en zo de kosten opvangen en partikulieren vrijwaren van kosten


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2003-08-27 - 17:34:42 send message to agabird

Op marktplaats betaal je wel 6 Euro per advertentie waarin je wat aanbied van boven de 150 Euro.

En wie weet wanneer hun dat gaan veranderen?? Mischien moet je daar ook wel betalen elke keer betalen.

Daarnaast andere site's waar vogels te koop aangeboden bestaan wel, maar komen zij ook richting de 100.000 bezoekers per maand?

5 Euro is geen super bedrag. Al heb je gelijk dat alles waarvoor betaald moet worden mensen afschrikt.

Zonder extra finaciele input op deze site ben ik gewoon gedwongen om de site te laten waaien zoals het waait. En dat is ook niet bevordelijk.


pitoe
Oud Lid
Posts :27

Oud Lid
2003-08-27 - 17:54:48 send message to pitoe

beste

prima idee vogelarena... de verkoper verdient door de reactie die hij krijgt op de advertentie die hij geplaatst heeft via jou site.
En vind het dan erg om 5 euro te betalen dit is te gek voor woorden.
En op marktplaats betaal je per keer dat je je advertentie bovenaan plaatst.
MAAR ZO GAAT HET ALTIJD VERDIENEN WIL MEN WEL...maar betalen dat niet!!
GROOT GELIJK JAN, goed idee


blg
Oud Lid
Posts :1027

Oud Lid
2003-08-27 - 18:09:30 send message to blg

Als je 5 € teveel vindt om je vogels te verkopen kun je ze beter naar de opkoper brengen.
Via deze site bereik je de liefhebbers, 100.000 bezoekers zijn natuurlijk niet allemaal verschillende, maar het geeft wel aan dat dit een zeer goed bekeken site is.
Als je op marktplaats adverteert zit je tussen alle advertenties en niet zo gericht als hier.
Verder kun je gratis je voliere of je bestand promoten via voliere's er is een forum enz. enz.
Wordt lid van een vogelvereniging en plaats daar een advertentie ben je meestal 5 € kwijt, 5 € is drie glazen bier of fris, je kunt er niet eens een pakje nicotine voor kopen, dus hoe denk je eigenlijk over je hobby.
Jan heeft gelijk, hij al het werk en wij alleen het gemak, we hebben nog wensen ook , foto's er bij een chatruimte, enz, ik denk dat er meer vrije tijd in gaat zitten dan we denken.



pier
Website Member
Posts :57

Website Member
2003-08-27 - 18:57:04 send message to pier

5 euro is zeker geen probleem,maar heb je ook aan de paar Belgen gedacht.Daarmee bedoel ik,hoe moeten wij de betaling doen?


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2003-08-27 - 19:10:41 send message to agabird

Voor de Belgen komt een oplossing er wordt aan gewerkt, waarschijnlijk een rekeningnummer in België.


pier
Website Member
Posts :57

Website Member
2003-08-27 - 19:53:49 send message to pier

Dat is fijn,bedankthappy :)


blg
Oud Lid
Posts :1027

Oud Lid
2003-08-27 - 20:32:48 send message to blg

Betalen via paypal is een veilige oplossing, zowel voor ned. als buitenlanders


gouldamadine
Website Member
Posts :262

Website Member
2003-08-27 - 20:55:22 send message to gouldamadine

Als wij nu al betalen wat moeten wij dan vermelden bij de betaling.
Op de marktplaats moet je 6 euro betalen voor alle advertenties boven 200 euro.Maar wat is 5 euro per jaar als de site dan kan blijven draaien en wij kunnen onze vogels en benodigheden verkopen. Jan een goed idee en voor mensen die dit te veel vinden Je kunt niet altijd voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.
mvg arjan schadenberg


Clint
Website Member
Posts :70

Website Member
2003-08-27 - 22:26:45 send message to Clint

Jaja, en op marktplaats heb je ook al 96 van deze opmerkingen in het (gratis) forum. Over even bij de les blijven! Toe zeg.
Als je niet wilt adverteren op Vogelarena moet dat niet.


pitoe
Oud Lid
Posts :27

Oud Lid
2003-08-27 - 23:36:03 send message to pitoe

dat is waar clint, als het te duur is dan verkopen ze hun vogels maar ergens anders waar het beter is...
zo simpel is dat

clint bedankt voor je forum zonparkiet!!!


goffini
Oud Lid
Posts :619

Oud Lid
2003-08-27 - 23:39:14 send message to goffini

Praat me niet van marktplaats.
Je bereikt een hoop mensen en verder is het een site met een waardeloos beleid.


wkreuze
Website Member
Posts :69

Website Member
2003-08-28 - 10:14:16 send message to wkreuze

5 euro is niet veel voor te adverteren op een pagina als deze

alleen een vraagje: hoe zit het met de mensen die geld hebben overgeboekt ivm met sponsering?
ook voor het 5 euro? of een andere regeling?



Pagina : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
volgende >>>

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 247 bezoekers op de site, waarvan 3 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede