Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > War of The Worlds, broedblokken conflict Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : War of The Worlds, broedblokken conflict
Chow
Website Member
Posts :825

Website Member
2005-07-14 - 18:15:08 send message to Chow

Leuke middag gehad, pffff. Mijn 2 koppels engelse parkieten hebben beiden besloten dat het tijd is om eieren te leggen. Ze hebben interesse in 2 blokken aan 1 kant van m'n voliere. 1 hangt in de hoek en de 2e hangt er 75 cm vanaf. Leek dagen goed te gaan. Wel wat gekibbel maar uiteindelijk ging in elk blok wel een pop zitten. Vandaag echter begon het gedonder. Steeds feller werd het gekibbel en uiteindelijk rolden ze over de grond. In eerste instantie het blok uit de hoek aan de overkant gehangen, maar opeens werd dus blok nummer 2 favoriet en bleven ze knokken. Ik stond op het punt een koppel apart te zetten totdat ik bedacht dat ipv het favoriete blok te verhangen het juist pal tegen de nummer 2 aan te hangen. Zelfde hoeveelheid licht, wind etc... En verdomd, het werkte. Geen gedonder meer en allebei de poppen in 1 van de blokken.


Niltava
Website Member
Posts :3071

Website Member
2005-07-14 - 19:02:29 send message to Niltava

Het is overigens nooit handig om twee koppels bij elkaar te plaatsen, maar altijd drie. Dit omdat het moeilijker met zijn driën te vechten dan als twee opponenten.


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2005-07-14 - 23:46:56 send message to natasja

Nou Chow wel slim opgelost !

dat van die drie koppels wist ik ook niet , mijn logica zou dan zijn dat de kans op vechten juist groter is maar het is dus juist een kwestie van "aandacht" verdelen .


Chow
Website Member
Posts :825

Website Member
2005-07-15 - 00:31:55 send message to Chow

Gaat nu goed, mochten er opnieuw schermutselingen ontstaan dan gaat er een koppel apart. Ondertussen is binnen uit de 7 eitjes van de grasparkieten het eerste jong geboren happy :)



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 168 bezoekers op de site, waarvan 6 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede