Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > "Foto van het jaar" verkiezing?
Dit onderwerp is gesloten
Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3
volgende >>>


Auteur Onderwerp : "Foto van het jaar" verkiezing?
Hawkeye_NL
Oud Lid
Posts :1918

Oud Lid
2005-07-16 - 12:47:52

"De meeste bezoekers van The Macaw Club Holland en van Vogelarena genieten van de vele foto's die er zijn te bewonderen op deze sites. Zekers de laatste tijd is er veel foto's te zien van leden die hun hobby delen op deze manier. Zou het niet eens een heel leuk iets lijken om een echte "foto van het jaar" verkiezen te houden?

Mijn idee is om bij voldoende animo te kijken of dit te realiseren is. Om te zorgen dat er een aantal sponsors zijn die dit idee willen oppakken door er ook leuke prijzen tegenover te zetten.

Zo zouden er dan verschillende categorieën gemaakt kunnen worden waarvoor je jouw mooiste foto kan inzenden. Niet alleen van kromsnavels maar ook voor zang en tropenvogels en zelfs voor vogels in de natuur. Een onpartijdige jury zou hieruit dan de mooiste foto’s kunnen aanwijzen die uiteindelijk de “foto van het jaar” worden.

Natuurlijk kan dit alleen als er voldoende liefhebbers zijn die mee willen doen. Als er goede sponsors zijn die een leuke prijs ter beschikking willen stellen en als we er allemaal voor gaan.

Vind je dit ook een leuk idee en zou je hier graag aan meedoen? Stem dan op ja in de pol “Foto van het jaar” verkiezing? op http://www.macawclubholland.nl/modules.php?name=News&file=article&sid=36&mode=thread&order=1&thold=0

Erwin


Elfje
Oud Lid
Posts :313

Oud Lid
2005-07-16 - 17:31:12

Ik heb gestemd wink ;)


Wickingh
Website Member
Posts :1058

Website Member
2005-07-16 - 18:31:55

ik ook


piet witteman
Website Member
Posts :258

Website Member
2005-07-16 - 20:48:28

ik ook
vind het een goed idee


Swaas
Website Member
Posts :465

Website Member
2005-07-17 - 00:39:47

Heb gestemd JAAAAAAAA


Ramon
Website Member
Posts :476

Website Member
2005-07-17 - 10:28:08

Dit is een bestaand idee. Kijk maar eens op deze site http://groups.msn.com/petstars Dus eigenlijk niet zo'n goed idee.


bob_verhagen
Oud Lid
Posts :218

Oud Lid
2005-07-17 - 11:57:52

Maar dit is toch alleen voor vogels bedoeld?


Ramon
Website Member
Posts :476

Website Member
2005-07-17 - 12:34:29

Maar is vogelarena dan wel de aangewezen site voor dit soort "spelletjes". Zo langzamerhand wordt je dood gegeooid met foto's op dit forum.


Wickingh
Website Member
Posts :1058

Website Member
2005-07-17 - 12:41:26

hoe meer foto's hoe leuker dit forum wordt, alleen maar saaie lappen tekst is ook niet alles.



Niltava
Website Member
Posts :3071

Website Member
2005-07-17 - 12:52:20

Het lijkt me tijd om een scheiding te gaan maken op het forum.
Een fotoalbum, waarna plaatjeskijkers hun hart kunnen ophalen en een forum waar informatiezoekers (waar eventueel enkele functionele plaatjes bij zouden kunnen) hun informatie kunnen halen of kwijt kunnen.


Ramon
Website Member
Posts :476

Website Member
2005-07-17 - 12:55:10

Kan ik mij helemaal in vinden.


Wickingh
Website Member
Posts :1058

Website Member
2005-07-17 - 13:01:36

Hai,

ik vind het alleen jammer dat op leuke initiatieven zo negatief gereageerd wordt.
Als je foto topics niet wilt zien dan sla je ze toch gewoon over, na 1 x klikken weet je wel of er veel foto's op een topic staan,

mvg Frank


Niltava
Website Member
Posts :3071

Website Member
2005-07-17 - 13:09:33

Denk dat veel mensen die info zoeken niet zo geinteresseerd zijn in foto's die niets met de topic te maken hebben of niets toevoegen.
Dat kun je ook zien als negatief


smedinga
Website Member
Posts :0

Website Member
2005-07-17 - 13:37:32

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Ik Hawkeye_nl (nu even bij Bert op bezoek) lees;
quote
Maar is vogelarena dan wel de aangewezen site voor dit soort "spelletjes". Zo langzamerhand wordt je dood gegeooid met foto's op dit forum.

&
quote
Dit is een bestaand idee. Kijk maar eens op deze site http://groups.msn.com/petstars Dus eigenlijk niet zo'n goed idee.


en ik kan het dan niet laten om even mijn idee te verdedigen! Het idee voor de foto wedstrijd in het algemeen bestaat al jaren en is zekers niet van petstars nog van mij! daarnaast gaat het hier om een wedstrijd uitsluitend en alleen over vogels! Petstars nog een andere site heeft het alleen recht op een dergelijke wedstrijd.

Overigens is de bedoeling van mij om dit een gezamelijke actie te laten zijn voor VA & MCH. Als dit soort acties hier op VA niet gewenst zijn dan hoor ik dat graag van de enige die hier iets over te zeggen heeft namelijk van Jan Brinkers. Wat betreft de mening van MCH kan ik heel duidelijk zijn; JA, het is wel degelijk in het belang van MCH om de leden met dit soort acties bezig te houden. Voor veel leden is dit namelijk een reden om lid te zijn of te blijven en voor veel bezoekers de reden om lid te worden. Het aantal leden en bezoekers per dag is toch de belangrijkste factor of een site levensvatbaar is of niet. Hierbij weegt het eigenbelang van een enkele bezoeker die niet tegen foto´s kan minder als het algemeen belang van de meerderheid. Uit de praktijk is al gebleken dat een informatie site met uitsluitend teksten geen lang leven is beschoren. Afbeeldingen ter verduidelijking blijken dus voor de meeste mensen wel degelijk een vereiste om lid te zijn van een site.

Met vriendelijke dank voor uw aandacht!
Erwin


Ramon
Website Member
Posts :476

Website Member
2005-07-17 - 13:45:39

Erwin, gebruik jouw eigen site (of die van Bert) hier dan voor. Nog even en we praten allemaal over "VOGELARENA DE GROTE VOGELPLAATJESSITE"

Groeten, Ben


Elfje
Oud Lid
Posts :313

Oud Lid
2005-07-17 - 14:04:45

Jeetje als ik niet beter zou weten zou ik haast gaan denken dat jullie een stel wijven zijn dat om ieder wissewasje moet gaan lopen zeiken!

Het is een topic over foto's dus er kunnen foto's geplaatst worden.

zoals al eerder is gezegd als je je eigen ergens aan erger kijk dan niet verder dan het eerste bericht en ga verder met wat andere berichten te lezen die je wel intereseren.

De laatste week kan er alleen maar gezeurd worden hier en dat maakt de sfeer er niet beter op.

KLEUTERS!



Pagina : 1 2 3
volgende >>>

Onderwerp gesloten



Er zijn in totaal 229 bezoekers op de site, waarvan 3 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede