Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Kapotte rug van zwartkopkernbijter Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Kapotte rug van zwartkopkernbijter
Stick
Website Member
Posts :54

Website Member
2005-10-14 - 18:16:31 send message to Stick

Hallo,
Ik heb enkele zwartkopkernbijters samen in een kooi. Nu hebben ze aan het vechten geweest en ligt van één van de vogels de rug helemaal open (het ziet er echt ni uit). Nu heb ik er al ontsmettingsmiddel op gedaan. Wat kan ik er nog aan doen, want ik wil deze vogel niet verliezen. Of is deze vogel ten dode opgeschreven??



pitylus
Website Member
Posts :210

Website Member
2005-10-14 - 21:42:20 send message to pitylus

Om te beginnen ben je beter dat kernbijters alleen per koppel worden geplaatst . Maar zwartkopkernbijters zijn taaie vogels en hij zal het waarschijnlijk wel overleven maar natuurlijk kan ik niet oordelen over die vogel als ik hem niet zie . Maar met een onsmettingsmiddel zou de vogel wel moeten genezen . Maar je moet hem wel alleen plaatsen anders gaan de andere hem kapot maken . Veel succes


Stick
Website Member
Posts :54

Website Member
2005-10-15 - 11:29:18 send message to Stick

Ik had ze alleen geplaats, maar deze nacht is ze spijtig genoeg aan haar verwondingen overleden. Ik had het verwacht want de wonde zag er echt niet goed uit!! Dus bij deze ben ik nog op zoek naar een koppel zwartkopkernbijters!!



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 173 bezoekers op de site, waarvan 4 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede