Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > kat in de zak Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3
volgende >>>


Auteur Onderwerp : kat in de zak
blg
Oud Lid
Posts :1027

Oud Lid
2003-10-24 - 20:11:14

Hoewel ik geen fan van het progamma ben, moet soms mee kijken, komt er volgende week toch iets op wat ons aan gaat.
Een deel van het progamma gaat over baby papegaaien en de handel daarin, het zal wel niet positief zijn.


gouldamadine
Website Member
Posts :262

Website Member
2003-10-24 - 22:21:55

zoals ik heb gehoord gaat het over dennis


Clint
Website Member
Posts :70

Website Member
2003-10-25 - 00:10:24

Die zal dan na volgende week alleen nog mensen zonder tv of internet een kool kunnen stoven. Wanneer is de uitzending?


gouldamadine
Website Member
Posts :262

Website Member
2003-10-25 - 04:52:20

maandag avond


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2003-10-25 - 23:16:45

Intressant ik ga zeker even kijken.


aws
Website Member
Posts :102

Website Member
2003-10-26 - 20:20:54



angelique
Website Member
Posts :124

Website Member
2003-10-27 - 19:45:10

Ik heb er maar 1 woord voor... SCHANDALIG


duqie
Website Member
Posts :58

Website Member
2003-10-27 - 19:48:32

nou Dennis,steek die kat maar in je zak


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2003-10-27 - 19:48:56

Ik heb het gezien.

Het is weer het zoveelste bewijs dat die Dennis niet deugt. Hij verzint gewoon zijn eigen regeltjes.

Hopelijk kunnen zulke programma's als deze, andere mensen behoeden bij Dennis papegaaien te kopen.


jandewit1969
Website Member
Posts :74

Website Member
2003-10-27 - 20:16:35

ik heb het programma gemist kan iemand mee vertellen wat er gebeurde


Hawkeye_NL
Oud Lid
Posts :1918

Oud Lid
2003-10-27 - 20:26:11

Eindelijk! Het werd hoog tijd maar eindelijk is de kogel door de kerk. Nu kunnen we samen eindelijk stappen ondernemen tegen de inmiddels door velen gehate dierenhandelaar. Wij roepen dan ook direct iedereen op die echt serieuze problemen hebben gehad in de afgelopen tijd met deze handelaar. Via de kat in de bak is het mogelijk om massaal in opstand te komen tegen deze oplichter. Het is mogelijk om je klacht over Dennis papegaaien direct online op te geven d.m.v. het online formulier van kat in de zak welke staat op het volgende url: [url]www.rtl.nl/actueel/dekatindezak/form.xml [/url]


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2003-10-27 - 20:32:33

Eigenlijk een beetje een standaard verhaal.

Aan het woord kwamen 2 mensen die beiden papegaaien hadden gekocht bij Dennis. 1 Had een handtamme zelfstandige kakatoe gekocht, de ander een baby grijze roodstaart die ze nog met de hand verder moest groot brengen.

Het vervolg is duidelijk, bij beide gaat het goed mis en de vogels komen te overlijden. En beide zijn daarna terug gegaan naar Dennis om aanspraak te kunnen maken op garantie. En dan komen de verdere problemen. Het is niet makkelijk om van Dennis geld terug te krijgen. 1tje Krijgt nog een baby grijze roodstaart , maar die is ook na 4 weken overleden.

Dennis laat mensen of een garantie certificaat kopen en als ze dat niet doen dan laat hij de mensen een formulier ondertekenen waarin staat dat Dennis nergens meer aansprakelijk voor is.

Met de nieuwe wet die sinds 1 mei van kracht is zou Dennis hoe dan ook het eerste half jaar garantie op de vogels moeten geven.

De kat in de zak legt deze praktijken nog voor aan een deskundige, en die komt tot de conclusie dat Dennis als het ware zijn eigen rechtswereldje creert. En dat hij dat niet mag doen omdat hij hoe dan ook die eerste 6 maanden garantie moet geven. (Dus kort gezegd dat hij zich in alle bochten wringt om de boel te kunnen belazeren, red.)

Alles bij elkaar weer een slecht verhaal over Dennis. En het lijkt me een zeer goed idee als iedereen met de slechte ervaring met Dennis een berichtje achterlaat bij het programma "Kat in de zak"


meyer
Website Member
Posts :1390

Website Member
2003-10-27 - 20:53:57

"Eindelijk gerechtigheid" laugh :Dhappy :)wink ;)


frensie
Website Member
Posts :141

Website Member
2003-10-27 - 21:04:27

hopelijk word er veel op gereageerd bij kat in de zak.nl


goffini
Oud Lid
Posts :619

Oud Lid
2003-10-27 - 22:51:22

zou die dit ook toevoegen op zijn site
"bekend van tv"


rene schuurmans
Oud Lid
Posts :16

Oud Lid
2003-10-27 - 23:17:29

Mij is ook iets anders op gevallen,namelijk hoe jong baby papagaaien gekocht en verkocht worden,met andere woorden hoe onverantwoordelijk handelaren en helaas ook vele kwekers en ook vele kopers met babypapagaaien omgaan.
Dus niet alleen de handelaar maar ook de kweker en de koper van een babypapagaai hebben verantwoordelijkheid ten opzichte van de ,,babypapagaai<<



Pagina : 1 2 3
volgende >>>

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 242 bezoekers op de site, waarvan 5 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede