Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > weten jullie nog .. gehandicapte vrouw , opgehangen hondje .. Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3 4
volgende >>>


Auteur Onderwerp : weten jullie nog .. gehandicapte vrouw , opgehangen hondje ..
natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2005-12-20 - 22:23:02 send message to natasja

iedereen kent denk ik het gruwelijke verhaal nog wel van de gehandicapte vrouw die overvallen werd waarbij haar hondje aan een hek opgehangen werd en zij niets kon doen omdat ze onder een scootmobiel lag ..

zojuist op het journaal dat het verhaal verzonnen was en ze haar hondje zelf heeft omgebracht ..

het is toch ongelofelijk dat je zelfs dit soort verhalen voortaan kritisch moet gaan bekijken omdat iemand het in zijn/haar hoofd haalt om zoiets te verzinnen ..

walgelijk ..


dooren
Website Member
Posts :2443

Website Member
2005-12-20 - 22:57:28 send message to dooren

Ik had het gehoord, idd belachlijk. Wat voor straf moet je zo'n dom mens nu geven.
Gert


Hannie
Website Member
Posts :327

Website Member
2005-12-20 - 23:04:02 send message to Hannie

Ze had geestelijke problemen , en dan kan dit zomaar ongestraft denk ik.angry

Hannie


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2005-12-20 - 23:07:38 send message to natasja

ja dat ze geestelijke problemen heeft daar hoef je geen psyg voor te zijn om dat te constateren toch ..



Rik
Oud Lid
Posts :1398

Oud Lid
2005-12-20 - 23:27:37 send message to Rik

Het heeft wat weg van:

Syndroom van Münchausen By Proxy (MBP)


noel
Website Member
Posts :75

Website Member
2005-12-20 - 23:31:00 send message to noel

hoi is dit nu echt waar ???

kan het me niet voorstellen .,
ik las het in de krant destijds en vond het ............

heeft ze het echt zelf gedaan ????


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2005-12-20 - 23:34:02 send message to natasja

ja .. dat zijn wel de berichten ..

zal er een stukje over copieeren :

Vrouw verzint beroving en wurging hondje

Uitgegeven: 20 december 2005 19:51
Laatst gewijzigd: 20 december 2005 21:02

SPIJKENISSE - De 49-jarige gehandicapte vrouw die in november aangifte deed van beroving door twee jongeren, heeft toegegeven dit verzonnen te hebben. De twee jongens zouden bij de beroving het hondje van de vrouw hebben gewurgd. Uit het politieonderzoek blijkt dat de vrouw zelf verantwoordelijk is voor de dood van het hondje, zo maakte het Openbaar Ministerie (OM) dinsdag bekend.

Het OM liet dinsdag weten dat al "vrij snel" na de aangifte half november twijfels ontstonden over de juistheid ervan. De vrouw verkeert in psychische moeilijkheden, aldus het OM nu. De politie kreeg twijfels over de aangifte van de vrouw toen de verklaringen inconsistent bleken en niet overeenkwamen met aangetroffen sporen. Bovendien had de vrouw tegenover een getuige uit haar omgeving verklaard het verhaal verzonnen te hebben.


Volgens het verhaal van de vrouw was ze in Spijkenisse aangesproken door twee jongeren die geld van haar eisten en haar mishandelden toen ze niets bleek te hebben. Ze zouden het hondje aan zijn riem aan een hek hebben opgehangen. Uit politieonderzoek blijkt dat het hondje al dood was voordat het aan het hek werd gehangen. Over de precieze doodsoorzaak van het dier wil de woordvoerster van het OM in Rotterdam geen mededelingen doen.

Greppel

De vrouw had ook verklaard dat zij toen ze uit haar scootmobiel probeerde te komen, viel. Ze belandde daarbij in een greppel en kreeg haar vervoermiddel gedeeltelijk over zich heen. Voorbijgangers troffen de vrouw aan en bevrijdden haar uit haar benarde situatie. Het OM verklaarde dat de vrouw "met opzet, heel bewust" de greppel is ingereden. Onduidelijk is hoelang de vrouw daar gelegen heeft.

Wilders

Tweede Kamerlid Wilders loofde samen met een sympathisant 10.000 euro uit voor de gouden tip naar de daders en riep Balkenende op het bedrag te vertienvoudigen. Wilders noemt de valse aangifte nu "diep, diep triest". Maar hij heeft geen spijt van zijn reactie.

"Niemand kon dit bevroeden. Het doel was om de daders snel te pakken." Ook de lokale afdeling van de Dierenbescherming in Voorne-Putten/Goeree Overflakkee loofde indertijd 500 euro voor de gouden tip. Het OM heeft nog niet besloten over eventuele vervolging van de vrouw wegens het doen van een valse aangifte.


Hannie
Website Member
Posts :327

Website Member
2005-12-21 - 14:26:15 send message to Hannie

En dan vandaag in de krant.

Een kleine 2 weken geleden vroeg de vrouw de Dieren ambulance nog of ze een Franse Buldog hadden .
Omdat ze haar puppy zo miste !!!

Nou vraag ik je toch...shocked 8O
In mijn ogen mag zo iemand nooit meer een levend beest hebben/houden .

Hannie


paccie
Oud Lid
Posts :565

Oud Lid
2005-12-21 - 16:59:53 send message to paccie

dit is een vogel site


Toine84
Geroyeerd
Posts :164

Geroyeerd
2005-12-21 - 17:27:43 send message to Toine84

quote
dit is een vogel site


De kroeg:
Voor alles wat niet direct met vogels te maken heeft maar toch uw aandacht heeft.

wink ;)


Hannie
Website Member
Posts :327

Website Member
2005-12-21 - 17:59:09 send message to Hannie

Paccie

Ik weet dat dit een vogel site is hoorwink ;)
Maar dit onderwerp kwam al ter sprake in het topic over de "Domino mus".
Waar als voorbeeld gesteld werd dat "dit" toch veel erger was , dan de dode mus.

Groetjes Hannie


M.T.Bergwerf
Website Member
Posts :12

Website Member
2005-12-21 - 18:09:39 send message to M.T.Bergwerf

Dit bericht is 2 keer gewijzigd

-


goffini
Oud Lid
Posts :619

Oud Lid
2005-12-21 - 19:23:24 send message to goffini

Je moest eens weten wat mensen allemaal verzinnen om maar aandacht te krijgen.angry
Jullie kennen toch ook dat Sin Shoarma verhaal. Die politica met 'zogenaamd' kanker.
Kan totaal geen waardering of medelijden opbrengen voor dit soort figuren, Munchhausen of niet.


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2005-12-21 - 23:12:13 send message to natasja

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

quote
dit is een vogel site




fijn dat je er even op wijst maar na 2 jaar vogelarena was ik daar inmiddels al van op de hoogte


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2005-12-22 - 07:48:29 send message to ParkietenPeter

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

quote
De kroeg
Voor alles wat niet direct met vogels te maken heeft maar toch uw aandacht heeft.

wink ;)

Sorry, ik viel in herhaling.
Oops.


reneetje
Website Member
Posts :71

Website Member
2005-12-22 - 14:05:20 send message to reneetje

maar misschien te ver doorgedacht hoor, het kan goed zijn dat ze het inderdaad zelf heeft gedaan, maar wie weet kan het ook wel zo zijn dat de jongens haar gewoon weer hebben gevonden en hebben lopen dreigen van als je niet dit en dit zegt dan maken we je af of iets in de richting?

in beide gevallen is het net zo erg vind ik.



Pagina : 1 2 3 4
volgende >>>

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 235 bezoekers op de site, waarvan 6 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede