Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Een kwekerslijst
Dit onderwerp is gesloten
Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3 4 5 6 7
<<< vorige


Dennis Fr.
Website Member
Posts :1399

Website Member
2006-01-29 - 14:59:01 send message to Dennis Fr.

dit vind ik niet grappig.hahahahahahahappy :)ik ga straks wel links plaatsen banners ruilen onder voorwaarden dat ik ook zelf bepaal wie wel wie niet.dit zijn er dus 2 die er niet op komen.


bob_verhagen
Oud Lid
Posts :218

Oud Lid
2006-01-29 - 15:03:06 send message to bob_verhagen

Wat ik bedoel is de blauwe balk helemaal bovenin, war normaal vogelforum - vogel arena staat.

.be registreren voor 1 jaar is gratis tot 31 januari (www.gratis.be) dan kun je ook nog kwekerslijst.be nemen.

Bob

p.s. ik registreer altijd voor €5.99, en dan kun je nameservers gewoon aanpassen.


Dennis Fr.
Website Member
Posts :1399

Website Member
2006-01-30 - 20:12:08 send message to Dennis Fr.

bedankt bob
heb alles aangepast nu moet het goed wezen.

nou vandaag is het officieel ingegaan het is nu

http://www.kwekerslijst.nl


bob_verhagen
Oud Lid
Posts :218

Oud Lid
2006-01-30 - 21:52:09 send message to bob_verhagen

Over enkele dagen, een jaar lang actief!
www.kwekerslijst.bewink ;)

Voor alle belgische vrienden!


Dennis Fr.
Website Member
Posts :1399

Website Member
2006-01-31 - 18:12:38 send message to Dennis Fr.

ik heb nog een vraag ik probeer een forum actief te krijgen op me site.maar het is niet de bedoeling dat het een forum word maar zo bewerkt gaat worden dat het de kwekerslijst word.en dat je jezelf dus kunt inschrijfen en zelf aan kunt passen enz. maar daar ik niks over forums weet en het niet voor elkaar krijg vraag ik het hier wie weet een goed forum script wat aanpasbaar is en met nl beschrijfing hie het werkt.

Groeten Dennis


johanblok
Website Member
Posts :1971

Website Member
2006-01-31 - 19:13:12 send message to johanblok

Ik ziet niet meer in die materie weet niet wat voor kant en klare programmatuur nu beschikbaar is. Ik zou in ieder geval iets zoeken met PHP en MySQL dat is binnen de open source wereld waarbinnen je het vermoedelijk toch moet zoeken het meest gebruikt.
Het vereist van de kant van je service provider ondersteuning van deze zaken (dat zie je meestal wel terug in de prijs). Tenzij je natuurlijk je eigen server draait, dan kun je dat zelf regelen.
Ik heb geen tijd om zoiets voor je in elkaar te programmeren, maar wil best technische ondersteuning bieden en voor je afzoeken wat goed bruikbaar is. Stuur maar een persoonlijk berichtje.


Pionara.nl
Website Member
Posts :309

Website Member
2006-01-31 - 19:16:26 send message to Pionara.nl

Stel je vraag anders eens hier.
http://www.phpbb.nl/


Dennis Fr.
Website Member
Posts :1399

Website Member
2006-02-02 - 16:39:59 send message to Dennis Fr.

ik blijf kwekerslijst.nl maar gewoon zelf bewerken.ben met forum aan het knoeien geweest maar ben bang dat dit niks word .dus ik ga gewoon door zoals ik begonnen ben.


Pionara.nl
Website Member
Posts :309

Website Member
2006-02-02 - 20:16:13 send message to Pionara.nl

Heb je wel eens een voorbeeld gezien van een site zoals jij hem graag zou willen hebben, Dennis?


Dennis Fr.
Website Member
Posts :1399

Website Member
2006-02-02 - 20:24:14 send message to Dennis Fr.

nee helaas niet.de bedoeling van mij was dat men zichzelf onder de betreffende vogels kon zetten .maar als ik het forum daarvoor gebruik word het niet netjes en overzichtelijk daar iedereen het op zijn eigen manier neer kan zetten.


hdra
Oud Lid
Posts :460

Oud Lid
2006-02-04 - 18:23:26 send message to hdra

Dennis

Gefeliciteerd met bijna een jaar de kwekerlijst. Ik vind dit een fantastisch initiatief. Zo kunnen wij kekers elkaar wat makkelijker vinden. Velen hadden hier op arena al eens vaker om verzocht. Maar helaas hadden de moderators hier geen tijd voor. En dat begrijp ik ook wel met zo'n mooie en grote site. Ik lees gelukkig ook alleen maar positieve reacties gelukkig en dat is hier ook wel eens anders.

Heel veel succes verder.

Henk

En nogmaals de complimenten namens mij en ik weet wel zeker nog heel veel kwekers en leden van arena.


johanblok
Website Member
Posts :1971

Website Member
2006-02-04 - 19:06:59 send message to johanblok

Ik denk inderdaad dat forumsoftware niet geschikt is voor jouw doel. Misschien bied een eenvoudig contentmanagementsysteem wel wat je wilt. Als jouw provider PHP + MySQL bied, kan ik misschien wel een paar scriptjes voor je in elkaar draaien. Stuur dan a.u.b. een persoonlijk berichtje.


Niltava
Website Member
Posts :3071

Website Member
2006-02-04 - 19:30:44 send message to Niltava

Is mambo (jamblo?) iets? een gratis cms
Ben er zelf alleen nog niet achter hoe ik de layout kan veranderen(zoals ik het wil)


Triton
Website Member
Posts :140

Website Member
2006-02-06 - 19:25:40 send message to Triton

Dennis gaat lekker met je lijst al 132 kwekers. Maar het moeten er veeeeeeel meeeeeeeeeeeeeeer worden. Dus mensen meld je aan.


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2006-02-06 - 23:18:38 send message to agabird

Mooi om te zien dat dit initiatief zo goed is ontvangen en Dennis zo goed is uitgewerkt.

Het heeft helaas als nadeel dat meerdere vogelliefhebbers mij inmiddels gevraagd hebben hun initiatief/site te gaan promoten via het forum.

En dat is eigenlijk niet helemaal de bedoeling. Ik heb Dennis van dit afgelopen week op de hoogte gesteld, en gelukkig kan hij mijn kant begrijpen. Daarom heb ik besloten dit onderwerp nu te sluiten.

Dennis heel veel succes verder met je site.



Pagina : 1 2 3 4 5 6 7
<<< vorige

Onderwerp gesloten



Er zijn in totaal 176 bezoekers op de site, waarvan 4 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede