Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Eucalyptus reiniger Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Eucalyptus reiniger
pier
Website Member
Posts :57

Website Member
2003-11-09 - 14:42:39 send message to pier

Wie heeft er ervaring met het product
eucalyptus reiniger?Wat zijn de voor en nadelen van dit product


Hawkeye_NL
Oud Lid
Posts :1918

Oud Lid
2003-11-09 - 15:17:18 send message to Hawkeye_NL

Ik heb het een tijd lang gebruikt!
Het is een product van lantro kooien en wordt aangeboden op de markt als reiniger. Ook voor een aantal andere toepassingen zou het zeer goed moeten helpen zoals het weghouden van muizen enzovoort. Mijn eigen ervaring:
Het is een lekker fris ruikend schoonmaakmiddel. Het werkt ongeveer gelijk als een allesreiniger alleen is dit iets beter bevallen. Ik heb het een tijd in een verhouding gebruikt tegen het plukken omdat ik dat advies had gekregen van een buitenstaander maar bij mijn vogel heeft het niet geholpen. De vogels van een vriend van ons heeft het ook gebruikt en die vogels zijn wel gestopt met plukken. Het middel kost net iets van 9 euro of zo per fles dus ik denk dat je het gewoon een keer moet kopen en testen. Je zal dan zelf merken of het je bevalt of niet.


pier
Website Member
Posts :57

Website Member
2003-11-09 - 18:48:54 send message to pier

Heb het gisteren gekocht voor 6.50 euro.Tegen het plukken hebt u de vogels ingespoten of wat in het water gedaan?


Hawkeye_NL
Oud Lid
Posts :1918

Oud Lid
2003-11-09 - 19:04:52 send message to Hawkeye_NL

Tegen het plukken was het advies een vermenging van 1 deel vloeistof op 5 delen water te gebruiken in een sproeier. Daarmee kan je dan de vogels dagelijks een douche geven. De vogels ruiken tijdens het gebruik van dit spul een stuk frisser. De fabrikant garandeerd dan ook dat het absoluut niet giftig is en zonder pardon te gebruiken is op en om de dieren. Het houd onder andere vliegen en muggen op afstand als ook kleine ongedierte zoals muizen aldus het verkoopverhaaltje.


ford
Website Member
Posts :12

Website Member
2003-11-09 - 22:32:05 send message to ford

Bij deze wil ik je zeggen dat wanneer je me een mailtje stuurt wat je mail adres is ik je een lijst kan sturen waarvoor het te gebruiken is.Je zult er verstelt van staan.En dit zijn allemaal ervaringen van mensen die het gebruiken.De aan wijzing van 1 deel Euc.op 5 delen water klopt niet.Je moet 1 dopje(is 5 cc op 1 sprayflacon van 750 cc gebruiken)En bij erge vervuiling of plukken iets mer gebruiken. Bij mail kun je ook mijn tel.nr. krijgen voor meer info.


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2003-11-10 - 15:05:30 send message to agabird

Ford, het lijkt of je dat spul verkoopt ...

Maar als je wilt mag je hier ook wel de lijst plaatsen met waar het goed voor is hoor, ben wel benieuwd.


henkmeer
Oud Lid
Posts :354

Oud Lid
2003-11-10 - 16:57:45 send message to henkmeer

aardig duur schoonmaakmiddel, citronela bij de supermarkt is goedkoper en werk ook tegen muggen en ander kleine insekten.
Kost nog geen euro


heijnen89
Oud Lid
Posts :5

Oud Lid
2003-11-11 - 10:42:32 send message to heijnen89

Hallo... heb hele goede ervaring met eucalyptus reiniger. Woon in landbouw gebied met veel koeien dus ook veel vliegen zins ik eucalyptus reiniger gebruik heb ik bijna geen vliegen meer in de broed ruimte. Ook tegen muizen helpt het heel goed heb een vriend die heel veel last van muizen had. Op advies van Obie is hij het voor elke ingang gaan spuiten zins die geen muis meer te zien. Het werk ook heel goed bij reinigen van de voerplateaus even een klein beetje er op spuiten en je veegt als er zo af....



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 267 bezoekers op de site, waarvan 7 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede