Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Kweken ja of nee???? Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3
<<< vorige


Richard V
Website Member
Posts :392

Website Member
2006-03-24 - 10:29:20 send message to Richard V

toch lijkt het me een wat theoretische discussie; de opmerkingen om veel voorkomende soorten (roodruggen, valken etc) maar minder te kweken om overschot te voorkomen kan ik best begrijpen als redenering, maar mijn ervaring in de praktijk is anders. Ik kweek bijvoobeeld roodruggen in verschillende (niet meer zeldzame) mutaties zoals opaline en raak ze meestal toch makkelijk kwijt. Het is niet zo dat mensen staan te dringen aan mn deur en ik vang er relatief weinig voor, maar het is hobby dus dat maakt niet uit. Bovendien vind ik het eigenlijk wel prettig dat ik zelf kan kiezen uit een groot aanbod van vogels die mijn favoriete soorten zijn. Overigens ben ik zelf als echte liefhebber voor topvogels best bereid de hoofdprijs te betalen ondanks het groete aanbod.


paintim
Website Member
Posts :1049

Website Member
2006-03-24 - 12:15:30 send message to paintim

Beste Tonni,
"Wat voor antwoord verwacht je daarop?"
Ik dacht dat dat duidelijk genoeg was. Gewoon wat serieuzer op e.e.a. ingaan,zoals b.v.JohanBlok en Richard V.
Er zijn op dit forum vragen en bedenkingen geuit,die je niet kan afdoen met uitspraken van
ik raak mijn vogels wel kwijt.Ikzelf zet daar toch ook wat vraagtekens bij.Het is geen rozengeur en manenschijn en al helemaal niet voor zij die met behoorlijke aantallen vogels blijven zitten.
Het is te hopen,dat de vrees voor vogelgriep op korte termijn zal verdwijnen,zodat deze kwekers alsnog hun vogels kwijtraken.
Enige terughoudendheid met de kweek lijkt me hier en daar toch wel geboden.
Vriendelijke groeten



Pagina : 1 2 3
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 168 bezoekers op de site, waarvan 3 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede