Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Vogels transporteren Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


Dennis Fr.
Website Member
Posts :1399

Website Member
2006-03-01 - 18:35:15 send message to Dennis Fr.

ben het met je eens het is geen kleine afstand maar je hebt het er voor over of niet.agelopen zaterdag heb ik een koppel jardines opgehaald 210km heen 210 km terug.maarja als je het echt graag wilt dan rij je wel als ik die 370m heen en 370 km had moeten maken was ik ook gegaan.maarja das een keus die je maakt.

je komt er vast wel uit.

Groeten Dennis


Chow
Website Member
Posts :825

Website Member
2006-03-01 - 18:44:44 send message to Chow

Afstand is voor mij ook geen bezwaar als ik de vogel(s) echt graag wil hebben. Ik kijk wel altijd even naar het kostenplaatje. Als de rit drie keer duurder is aan diesel dan de vogel dan denk ik nog even na. Dit is echter bij bijzondere vogels die wat toevoegen aan je bestand echter zelden zo.


tonnl
Website Member
Posts :3032

Website Member
2006-03-01 - 18:45:06 send message to tonnl

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Ik zou eens een goed koeriersdienst bellen. Of de vogel nou in een kistje in jouw auto zit of in die van een ander maakt niet veel uit.
Vraag gewoon of ze ook vogels veilig kunnen vervoeren.
Zomaar een willekeurige: http://www.koeriersdienstlebens.nl/
Voor 150 euri wil ik het ook doen...
Ton.


Wim B
Website Member
Posts :87

Website Member
2006-03-01 - 21:30:12 send message to Wim B

Alles heeft zijn prijs. Zo zijn sommige lories niet zo makkelijk verkrijgbaar in Nederland.
Van vele lorikwekers weet ik dat ze soms flinke afstanden rijden om soms maar 1 vogel te kunnen kopen. Mogelijk binnenkort ook zelf nog naar Zuid-Duitsland, toch in totaal ongeveer 1500 kilometer rijden. Ach, en uitleg geven aan mijn vrouw hoef ik niet. Zij heeft niet altijd zin om mee te gaan. Die gaat zo´n dag op stap met vriendinnen. In Duitsland wordt regelmatig gebruik gemaakt van bepaalde transportdiensten.
Afhankelijk van de soort vogel zou ik gezien het huidige winterse zeer terughoudend zijn om gebruik te maken van deze diensten.



Pagina : 1 2
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 264 bezoekers op de site, waarvan 7 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede