Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > kunnen liefhebbers ook voor aanvangstijd de markt van meppel binnen Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : kunnen liefhebbers ook voor aanvangstijd de markt van meppel binnen
jeroen de roo
Website Member
Posts :78

Website Member
2006-03-10 - 19:25:15 send message to jeroen de roo

kun je als liefhebber ook al voor 10 uur de markthallen in? Want ik ben er al een aantal keren geweest op aanvangstijd en toen waren de deuren al lang open. Ik wil deze keer ook graag op tijd binnen zijn.

groeten jeroen de roo


De Tol
Website Member
Posts :179

Website Member
2006-03-10 - 19:58:33 send message to De Tol

Ja dat kan maar dan moet je wel optijd zijn
ik ben er meestal om 7.30 en dan kan je ook na binnen alleen kost het wat meer

mvg Cor


gouldamadine
Website Member
Posts :262

Website Member
2006-03-10 - 20:24:44 send message to gouldamadine

de markt gaat om 10 uur open voor publiek diegene die voor de tijd binnen komen betalen dubbele entree maar de meesten die voor die tijd binnen zijn zijn de handelaren die onderling handelen


De Tol
Website Member
Posts :179

Website Member
2006-03-10 - 20:42:13 send message to De Tol

Dat is niet waar !!!!!!!!!!!!!!
Ga zelf maar eens kijken dan kan je het zelf zien het is echt de moeite waard
dan gaat het mooiste spul al weg

mvg cor


zwier01
Website Member
Posts :48

Website Member
2006-03-10 - 20:42:39 send message to zwier01

Waarom gaat officieel de markt om 10.00 uur open terwijl je om 07.30 uur al naar binnen kunt om vogels te kopen of te verkopen?
Dan is de markt toch gewoon al vanaf een uur of 07.00 open of niet?
Waarom dan dubbele entree vragen etc....


jeroen de roo
Website Member
Posts :78

Website Member
2006-03-10 - 21:39:45 send message to jeroen de roo

iedereen bedankt voor zijn reactie ik ben er morgen wel mooi op tijd. bedankt.

groeten jeroen de roo


lennard
Website Member
Posts :866

Website Member
2006-03-10 - 22:16:01 send message to lennard

vroeg opstaan kan geen kwaad ik slaap wel lkkr uitrazz :p


jacob.koops
Website Member
Posts :18

Website Member
2006-03-11 - 06:09:50 send message to jacob.koops

Het is eigenlijk van de dwaze,aanvang markt 10.00 uur, maar als je dubbel betaald dan mag je eerder naar binnen.
Zolang er nog mensen zijn die dubbel willen betalen, blijft de machtspositie in Meppel bestaan.
Het is puur te doen om de centjes.
Het is niet mogelijk om iedereen op dezelfde lijn te krijgen anders zou iedereen weg moeten blijven om te laten voelen aan de marktcomm. dat een variabele openingstijd afhankelijk van wat men betaald van de zotte is.
Handelaren moeten vroeg binnen zijn, maar voor de rest moet er aanvangstijd zijn.Maar zolang wij als hobbyisten dit over onze kam laten gaan en dubbel blijven betalen,blijft de marktcomm. volharden in deze vreemde praktijken.


hj de graaf
Website Member
Posts :382

Website Member
2006-03-11 - 19:58:42 send message to hj de graaf

ten eerste draait onze wereld niet om de zon maar om geld en ten tweede vind ik het niet raar of gek dat mensen die meer betalen eerder naar binnen kunnen. als je naar een popconcert of musical gaat zijn de kaarten op de eerste rang ook gewoon duurder dan voor de laatste rij. daarbij kost het een vereninging veel moeite om zon markt te organiseren en ze doen dat heus niet alleen voor het geld want veel leden helpen vrijwillig mee! dat ze daarbij hun vereninging een zakcentje bezorgen is toch mooi mee genomen! zeker in de vogelwereld met een hoop vergrijzing en terug lopen van leden aantal is het een mooie bijverdienste waar mee je ook een hoop liefhebbers plezier mee doet want ik vodn het tenminste een mooi markt met een gezellige sfeer mvg.


gouldamadine
Website Member
Posts :262

Website Member
2006-03-11 - 20:55:16 send message to gouldamadine

De Tol
quote
Dat is niet waar !!!!!!!!!!!!!!
Ga zelf maar eens kijken dan kan je het zelf zien het is echt de moeite waard
dan gaat het mooiste spul al weg


ik zit zelf in de organisatie dus weet wel degelijk waar ik over praat
en meppel heeft geen machtsposisite want in zwolle en andere markten zijn er ook al mensen binnen voor de opening
en idd de graaf
quote
ze doen dat heus niet alleen voor het geld want alle leden helpen vrijwillig mee

arjan


jeroen de roo
Website Member
Posts :78

Website Member
2006-03-12 - 17:13:21 send message to jeroen de roo

nou ik was mooi op tijd binnen en heb een goede en mooie dag gehad. En ik vind dat als een vereniging vind dat het mag dan mag en kun je er gebruik van maken als je dat wilt en als een vereniging vind dat het niet mag dan mag het niet en dan is dat voor mij ook geen probleem. Ik vond de markt zeer geslaagd en goed georganiseerd.

Wat mij betreft is dit onderdeel nu gesloten. En meningen blijven altijd verschillen.

groeten jeroen de roo



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 196 bezoekers op de site, waarvan 5 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede