Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > jonge kanaries; allemaal mannetjes 1 vrouwtje Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : jonge kanaries; allemaal mannetjes 1 vrouwtje
magdalena
Website Member
Posts :14

Website Member
2006-06-13 - 18:03:41 send message to magdalena

Als ik mijn jonge kanaries binnenkort weggeef wil ik even weten wat de beste combinatie is;
kunnen 2 mannetjes bij elkaar in een kooi? ( best een ruime kooi ongeveer 50x50x150). Verder komen er geen andere vogels in de kooi.
Ik zit nl met waarschijnlijk 6 jonge mannetjes en 1 vrouwtje.
De kenissen die graag 1 of 2 kanaries willen, gaat het in de eerste plaats voor de gezelligheid en het fluiten......
En als je een mannetje en een vrouwtje bij elkaar zet, zoals ik gedaan heb.........zit je ineens met 8 vogeltjes. TJa.




Asura
Website Member
Posts :282

Website Member
2006-06-13 - 19:15:02 send message to Asura

Mannelijke kanaries vechten veel. Het kan misschien in principe wel; mijn vader heeft nu 8 kanariemannen samen in een voliere zitten, zonder popjes erbij. Ze vechten erg veel, maar omdat ze genoeg vluchtmogelijkheden hebben maken ze elkaar niet af. Ze zingen goed, maar door de ruzies hoor je ook erg veel geirriteerd gepiep de hele dag, dus voor in de huiskamer denk ik dat 1 kanarieman een beter idee is.


tonnl
Website Member
Posts :3032

Website Member
2006-06-13 - 23:10:10 send message to tonnl

Als het ze om de zang gaat kunnen ze beter één kanarie nemen. Een mannetjeskanarie alleen zingt het meest.
De wilde kanarie leeft ook het grootste deel van het jaar solitair, dus dat is is niet zielig. happy :)

Ton.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 187 bezoekers op de site, waarvan 5 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede