Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > nestmateriaal kanarie Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


maikeltje
Website Member
Posts :313

Website Member
2006-06-15 - 21:18:06 send message to maikeltje

gewoon sisaltouw


hj de graaf
Website Member
Posts :382

Website Member
2006-06-16 - 16:31:47 send message to hj de graaf

wit is wel graag een kleur die vogels gebruiken om hun nesten mee te voeren. gooi maar eesn handvol witte kippenveren waar veel mussen zitten ze vechten erom. ook putters en kruisbekken staan er ombekend dat ze graag wit nesmateriaal gebruiken om hun nest te voeren mijn kanaries geven ook de voorkeur aan wit als ze kunnen kiezen tussen blauw of witte wol mvg


Joedit
Website Member
Posts :24

Website Member
2006-06-19 - 16:38:14 send message to Joedit

het nest is volgens mij nu wel af, het buitenste gedeelte is van hooi en binnen van witte wol, een kant is heeel dik, en andere kant heel dun, dat komt denk ik doordat aan die kant de kooi eindigt en de jongen er ook niet uit kunne vallen ik heb ze nu één keer zien "paren" (2 seconden ofzo..) Is de kans nu groot dat ze eirern gaat leggen, en zo ja, dat ze ook bevrucht is? tuurlijk er is altijd kans dat ze bevrucht zijn en ook altijd kans dat ze niet bevrucht zijn, maar wat is de grootste kans?


hj de graaf
Website Member
Posts :382

Website Member
2006-06-20 - 15:36:23 send message to hj de graaf

áls de kanaries het nest af hebben kan het ongeveer 3 a 5 dagen duren voordat er eieren komen. als de man en pop goed in conidtie zijn zullen de meeste eieren wel bevrucht zijn! meestal paren ze vaak ook in de vroege ochtend net als het licht is en lekker rustig. verder is het belangrijk dat er nu genoeg grit aanwezig is dit zal de pop volop opnemen en dat is ook teken dat ze eieren gaat leggen succes enne geduld komt vanzelf groeten



Pagina : 1 2
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 115 bezoekers op de site, waarvan 6 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede