Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > grote gedeelte van hobby MOETEN stoppen Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


Wickingh
Website Member
Posts :1058

Website Member
2006-06-24 - 22:22:33 send message to Wickingh

Hai ,

goh wat een klote verhaal ik wens je heel veel sterkte en misschien kunnen sympathieke vrienden en collegakwekers een deel van je collectie voor je veiligstellen.
Ik ken jouw situatie als geen ander en ik weet hoe juist je vogels je in moeilijke periodes je op de been kunnen houden.

mvg Frank


MADDAD
Website Member
Posts :185

Website Member
2006-06-24 - 22:37:45 send message to MADDAD

Beste Mensen

Zeer bedankt voor jullie medeleven en idččen.
maar het kwaad is al geschied en ben al bijna al mijn koppels kwijt.
de meeste idččen kan ik niet doen omdat alles genoteerd staat en een prijskaartje aangehangen is,datwil zeggen normaal krijg je 1250 euro in de maand de collectie is XXXXX zoveel waard dus dat bedrag word door 1250 euro gedeeld dus zoveel maanden moet je er dan mee doen voordat je in aanmerking voor je uitkering.

Groetjes John


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2006-06-25 - 09:31:57 send message to agabird

Graag on topic verder!

Ik vindt het erg rot wat ze met je doen John, en zoals gezegd door de anderen, je moet blijven vechten.

Heel slecht dat na de herindeling van de gemeente ze je zo aanpakken. Het is te gek voor wooorden dat ze je eerst het idee geven dat alles mogelijk is. En na de herindeling dat er niets mogelijk is. Gewoon te gek voor woorden.

Als er nog een mogelijkheid is om ervoor te vechten, grijp die kans. Wie weet levert het nog wat op.


ristje
Website Member
Posts :66

Website Member
2006-06-25 - 12:22:10 send message to ristje

hallo John

Wij komen uit Belgie en hebben bij u een prachtig koppel XXX
en een prachtig koppel XXXXX gekocht ik zal de namen niet vermelden je weet wel welke he
Kunnen diegene die het slecht menen er toch al geen voordeel mee doen
Bij deze wil ik u en uw familie elke dag van het jaar uitnodigen om uw vogels te komen bezoeken
Ik weet ook wel dat dit een schrale troost is maar ik weet zeker dat een sympathieke man zoals jij samen met zijn toffe familie hier niet uitraken
Bij deze veel steun en medeleven van
Gunter (gips) en Alex (buurman)


johanblok
Website Member
Posts :1971

Website Member
2006-06-25 - 12:26:08 send message to johanblok

Er zijn besluiten door dit kabinet genomen die je als ambtenaar met een voldoende ontwikkeld geweten niet kunt uitvoeren.
Deze regering neemt besluiten waardoor bijvoorbeeld sociale diensten van gemeenten ook geen fatsoenlijk beleid meer kunnen voeren, terwijl zij tegelijkertijd ook zeer moralistisch met normen en waarden schermt.

Hoe dan ook, iedereen is gewaarschuwd, mocht je ooit met dergelijke instanties in aanraking komen: vooral geen openheid van zaken geven.


nick vdb
Website Member
Posts :403

Website Member
2006-06-25 - 13:37:51 send message to nick vdb

hey john,
Ik vind het SCAHDALIGwat ze je aandoen.Op die manier moeten stoppen met je hobby is erg.Er zijn geen woorden voor...Ik wilde toch even laten weten dat ik,zoals zovelen, jouw steun.Niet opgeven , blijven vechten , wie weet levert het nog wat op.


Niltava
Website Member
Posts :3071

Website Member
2006-06-25 - 22:27:36 send message to Niltava


Terug naar Maddad
Als je papieren/gegevens hebt lijk je me erg sterk te staan voor de rechter/ombudsman.
Zou er zeker die laatste eens een brief schrijven.
Misschien dat je er direct er wat mee opschiet maar later kun je misschien iets terugkrijgen.


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2006-06-26 - 01:52:25 send message to agabird

Ik heb het onderwerp wat opgeschoond, zodat de discussie niet afdwaalt (Dus als je een stukje van je eigen tekst kwijt bent, dan ben ik degene die dat heeft verwijderd). Graag verder enkel reactie die over het gestarte onderwerp gaan.


Roosje
Website Member
Posts :134

Website Member
2006-06-26 - 13:01:12 send message to Roosje

Ik ben dit stukje gaan lezen nadat iemand me dit vertelde. Wat vreselijk erg, ik heb er geen woorden voor. Ik heb dit zitten lezen met een brok in mijn keel. Al die jaren tijd en werk, zoveel liefde zit er in die vogels en dan raak je gewoon alles kwijt. Hoe kunnen die mensen dat iemand aan doen, beseffen ze dan niet wat dit voor jou betekent? En de manier waarop, daar zakt je broek toch helemaal van af. Ook al is er niets dat dit verdriet zou kunnen verzachten wil ik je toch heel veel sterkte wensen in het verwerken van deze vreselijke nachtmerrie.


charon
Website Member
Posts :69

Website Member
2006-06-26 - 14:19:53 send message to charon

Zelf snap ik niets van zulk soort dingen (regels etc.)
Ik kan me alleen wel inleven in het verlies wat je lijdt wanneer je na zoveel jaren je hobby op deze manier moet beeindigen.
Sterkte ermee!


paddo
Website Member
Posts :115

Website Member
2006-06-26 - 14:41:46 send message to paddo

onbegrijpelijk en vrezelijk!!!!

Als je het mij vraagt zorgde ik ervoor dat de vogels of gestolen werden, of voor een symbolisch bedrag naar een bevriend kweker gingen!

Eerst helpen met het realiseren van je droom, en je vervolgens gewoon helemaaaaal kapot maken????
Dat laat je toch niet gebeuren!!!!

Hoe dan ook denk ik dat er een list te verzinnen moet zijn, of anderzijds middels een kortgeding.
Het is ook weggooien van overheidsgelden...


Ik wens je heel veel sterkte en suc6



Pagina : 1 2
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 202 bezoekers op de site, waarvan 12 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede