Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Birdcompany Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Birdcompany
Rene
Website Member
Posts :23

Website Member
2004-01-04 - 15:58:54 send message to Rene

Wie heeft er ervaring met producten van de Birdcompany. In onze vogels wordt er aangegeven in een advertentie dat perfect spul is, maar duur.

Wie heeft hier ervaring mee?

Graag een reactie


Siroco
Website Member
Posts :12

Website Member
2004-01-04 - 16:09:32 send message to Siroco

Geen ervaring mee,maar alles wat duur is hoeft niet beter te zijn dan wat je nu gebruikt als het nu goed gaat.
Ik heb in het verleden AVIS producten gebruikt en had er geen betere resultaten mee. Siroco


PHoogers
Website Member
Posts :3

Website Member
2004-01-04 - 17:13:53 send message to PHoogers

Mijn heer u heeft nog nooit betere producten in huis gehad


kakatoe
Website Member
Posts :771

Website Member
2004-01-04 - 18:18:56 send message to kakatoe

phoogers heeft u soms zelf met dit produkt temaken?
zo schrijft u nl wel maar wie zegt mij dat dat spul daadwerkelijk beter is?


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2004-01-04 - 18:43:13 send message to agabird

Kijk eens bij de avertentie's onder vogelbenodigdheden, daar staat een advertentie van hem.

Zie ook de handelaren van de birdcarecompany:
www.birdcareco.com/Nederlands/Handelaren/handelaren.html


rene schuurmans
Oud Lid
Posts :16

Oud Lid
2004-01-04 - 19:24:44 send message to rene schuurmans

Je hoefd niet altijd belangen te hebben met iets
waar je tevreden over bent.
Ik gebruik zelf al 10 jaar belangenloos Aves ,en ben er zeer tevreden over,dus dat kan ook!!
Maar ik ben er wel van overtuigt dat er geen wondermiddelen bestaan,en daarom lijken mij de advertensies van de birdcompany nogal wat overdreven.
Als ,,men,, een productprobeert te verkopen met de slogan,,,betere kweekresultaten,,,, dan denk ik meestal oooo weer die verkoop techniek!!


Siroco
Website Member
Posts :12

Website Member
2004-01-04 - 19:33:16 send message to Siroco

Ik was niet ontevreden over Avis Maar ik had er geen betere resultaten van.Dat afwegende tegen de prijs zeg ik geef mij maar goede, goedkope,Producten


erik
Website Member
Posts :141

Website Member
2004-01-04 - 21:29:48 send message to erik

Ik verkoop zowel,Avis,Birdcare ,De Imme en andere preparaten ,De mensen die deze kopen zijn over het algemeen heel tevreden het is eender welk product bovengenoemd is.Ikzelf gebruik de producten van De Imme en Birdcare company ,En ben zeer tevreden over Calcivet van de Birdcare company en de multi vitamines van de Imme.Ik kweek zelf grasparkieten en heb veel last gehad van windeieren en poppen met legnood ondanks het gebruik van grit en mineralen,Sinds ik Calcivet gebruik is dit probleem nagenoeg verdwenen,DIt vul ik aan met Multi vitamines van de Imme en een goed eivoer .,Siroco mag ik vragen hoe lang je Avis hebt gebruikt en wat je ervoor hebt gebruikt Ik neem aan dat je Avis minimaal een jaar hebt gebruikt om te kunnen zeggen dat de resultaten er niet anders van worden?,sad :(Ik heb de laatste tijd het idee dat mensen graag afgeven op anderen maar het idee van dit forum vergeten,Het gaat erom om elkaar te helpen met de hobby dat houdt in zet je ervaringen op papier en leg uit waarom en waarom niet ,Niet komen met dit deugt niet en goedkoper spul is beter en die heeft dit verkeerd gedaan en die deugt niet,Geeft text en uitleg waarom ,daar hebben de liefhebbers wat aanwink ;) ,Ik ben onze winkelingegaan en heb een prijsvergelijking gedaan ,De producten zijn allemaal even duur ,Dat wil zeggen in de hoeveelheid toe te voegen supplementen ,Het klopt dat sommige producten kwa prijs goedkoper zijn maar zijn minder gekonsentreerd en men komt dan onder de streep veel duurder uit.Help elkaar en boor niet alles de grond in dat werkt op den duur niet meer.happy :)happy :)happy :)


kakatoe
Website Member
Posts :771

Website Member
2004-01-05 - 14:20:35 send message to kakatoe

ik heb hier eeder gereageert om dat die gene zegt dat er geen betere produkten bestaan zoals hij zegt maar hij zegt niet op wat voor feiten hij dat bazeert.
als hij nou had gezegt probeer die produkten een die ik verkoopt komt het heel anders over.
het was van mij kan geen aanval hoor.
maar als dhr hoogers meent dat zijn produkten de beste zijn moet hij ze een voor leggen bij een vogelarts in meppeldan horen wij later wel hoe dat is vergaan.
proberen wil ik het wel


Siroco
Website Member
Posts :12

Website Member
2004-01-05 - 20:03:24 send message to Siroco

Eric, je moet goed lezen wat ik schrijf.
IK WAS ER NIET ONTEVREDEN OVER MAAR HAD ER GEEN BETERE RESULTATEN VAN.
Daarom ben ik teruggegaan naar mijn oude voedergewoonte.
Verder vond ik de NIEUWSBRIEVEN van Avis best interessant, groetjes,Siroco


Siroco
Website Member
Posts :12

Website Member
2004-01-05 - 20:04:57 send message to Siroco

P.S.ik heb het product 1 kweekseizoen gebruikt.


rene schuurmans
Oud Lid
Posts :16

Oud Lid
2004-01-05 - 23:06:11 send message to rene schuurmans

Een vogelarts is nog geen voedings deskundige,dus daar heb je niet veel aan!!
En voedingsdeskundige op het gebied van vogelvoeding die zijn er niet veel in nederland.
Dus het laten beoordelen kan nog wel eens een probleemje worden.


erik
Website Member
Posts :141

Website Member
2004-01-06 - 12:46:14 send message to erik

Siroco

Mijn zegje was algemeen dus niet persoonlijk,Maar geef dan aan wat je oude voedings gewoonten zijn dat helpt een ieder verder.

Erik


johanm
Website Member
Posts :179

Website Member
2004-01-06 - 14:37:20 send message to johanm

Ik gebruik zelf Calcivet en het vitaminen-mineralensupplement Daily Essentials. Ik ben hier zeer tevreden over. Calivet gebruikte ik vooral voor bonte boertjes die geen sepia of grit willen opnemen. Het resultaat was dat ik altijd vier eieren per koppel had, alles bevrucht en alles uitgekomen. Sommige koppels had ik als bewezen koppels overgenomen van een andere kweker en bij hem hadden ze slechts twee of drie eieren per keer. Momenteel heb ik amazones en pyrrhura's. Ik moet nog even zien wat de producten geven bij deze vogels.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 200 bezoekers op de site, waarvan 6 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede