Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Houden van vogels in een ruime kelder Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3
<<< vorige


tabrl1
Website Member
Posts :35

Website Member
2006-08-07 - 10:14:40 send message to tabrl1

Hoi Allemaal,

Ik heb alle reacties gelezen, en natuurlijk heeft iedereen op zijn manier gelijk. Ik kweek zelf mat grasparkieten, en doe dit binnen. Ben helaas niet in de gelegenheid om een buitenverblijf te plaatsen.
Ik ben begonnen met een tweetal kweekkooien, maar kwam al snel tot de ontdekking dat dit niet goed was voor de vogels. Dus er een vlucht van 3 x 2,7 x 1 mtr ( bxhxd) Geplaatst. Deze is beplant met klimop, en er zijn daglicht tl lampen geplaatst. De vogels vinden het geweldig, en zijn in een betere conditie. Nu heb ik in deze ruimte gemiddels 20 parkieten zitten. Maar ik kom bij kwekers die in een gelijke ruimte wel 50 parkieten hebben zitten. Ook deze dieren zijn in een goede conditie. (dus wat is wijsheid)
Wel heb ik nog een opmerking met betrekking tot daglicht. Het is momenteel zeer goed mogelijk om in een kelder natuurlijk daglicht te verkrijgen. Dit systeem werkt met buizen en spiegels.
Ik heb op dit moment effe geen site bij de hand, maar deze systemen zijn in de handel. Wellicht dat dit een oplossing is voor de kelder.


michelguyo
Website Member
Posts :9

Website Member
2006-08-08 - 16:43:15 send message to michelguyo

Hallo iedereen, bedankt voor alle info. Mocht het er van komen dan laat ik jullie zeker mijn bevindingen kennen.


belg
Website Member
Posts :172

Website Member
2006-08-11 - 09:12:36 send message to belg

buizen en spiegels. >>>reflektors


michelguyo
Website Member
Posts :9

Website Member
2006-08-11 - 13:47:32 send message to michelguyo

@Belg: Weet je iets meer over dergelijke reflectoren? Een website waar ik meer info kan vinden?



Pagina : 1 2 3
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 244 bezoekers op de site, waarvan 4 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede