Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Chat raar Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2006-12-06 - 01:23:29 send message to agabird

De e-mail doet het inderdaad erg slecht bij mij. Komt een beetje daar de hele grote hoeveelheden spam, ik krijg tussen de 700 en 900 e-mailtjes per dag binnen (en dat is al na een spam controle op de server zelf).

Echt het meeste is rotzooi, en ik krijg het niet echt onder controle om een goede manier te vinden om te filteren. Het is gewoon heel lastig om de goede mailtjes eruit te halen, en daar gaat op dit moment gewoon veel mis. Dus mijn excuus als er niet gereageerd is op je mailtje.

Ik heb de berichten al meer gehoord dat mensen niets te zien krijgen op de chat. Eigenlijk in alle gevallen is het gekomen na het installeren of updaten van een beveiliginsprogramma (firewall, virusscanner pop up killer etc).

Er is iets in die beveiligingsprogramma's dat de chat tegenhoudt, en ik kan daar zelf helaas niet wat aan doen. Het enige dat ik kan aanraden is om de beveiligingsprogramma's uit te schakelen en te testen of het dan wel werkt. En daarna 1 voor 1 weer in te schakelen. Kijken bij welke het niet meer werkt.

Als je weet welke het is, laat het me dan even weten.

dat mag gewoon met een berichtje hier in VogelArena of in het forum.


kakatoe
Website Member
Posts :771

Website Member
2006-12-06 - 05:58:05 send message to kakatoe

Ik word als ik ben ingelogd op de chat er na enkele minuten er weer afgegooi.
En log je weer in dan is het direkt dat je er afgegooit word.
En word je van de chat afgegooit dan sluit meteen ook de pagina van de vogelarena
En ik heb norton op de computer zitten en dat had ik ook voordat ik er iedere keer word afgegooit.
Behoeft dus niet aan virusscanners teliggen.

gr Jan


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2006-12-06 - 11:28:21 send message to agabird

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Tja, ik heb ook niets aan de chat veranderd, dus daar hoeft het ook niet aan te liggen happy :)

Ik weet van 1 programma dat problemen oplevert:
mc Affee security suite 2007 (oplossing niet bekend)


@ussiebirds
Website Member
Posts :40

Website Member
2006-12-06 - 11:58:21 send message to @ussiebirds

Vorig jaar heb ik er ook er veel last van gehad dat de chat rete traag was, waardoor chatten hier bijna onmogelijk werd. Als ik op een andere reageerde, duurde het eeuwen voordat ik mijn reactie zag verschijnen en ook de reacties van andere kwamen gewoon erg traag te voorschijn.
Bij mij bleek dat mijn virusscanner de oorzaak was van alle ellende. Ik meen dat ik destijds Norton gebruikte, maar helemaal zeker ben ik niet,omdat ik vorig jaar ook twee andere scanners geprobeerd heb, namelijk AVG en McAfee.
Dus misschien zit de traagheid van de chat deze keer ook in de virusscanner.
Groet,
Richard


HermanH
Website Member
Posts :121

Website Member
2006-12-06 - 19:36:03 send message to HermanH

sad :(ook als ik alles afsluit doet ie nikssad :(


HermanH
Website Member
Posts :121

Website Member
2006-12-06 - 20:12:11 send message to HermanH

laugh :DHéhé naar lang zoeken doet de chat het eindelijk weer.
Na lang zoeken en telkens alles uitproberen ben ik erachter wat bij mij de oorzaak was.
Ik heb het zgn PC veilig systeem van Planet Internet,dit vervangt Norton en McAfee.
Ik dacht dat het aan de firewall of spamfilter lag maar dat is absoluut niet het geval.
Er is een mogelijkheid voor "ouderlijk toezicht"en daar zat het euvel bij mij.
Er is een keuze uit webpaginafilter en een tijdslot, die tijdslot was bij mij het euvel,nadat ik die instelling veranderd had deed de chat het weer.razz :p


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2006-12-07 - 00:12:23 send message to agabird

HermanH, ik ben blij dat je het gevonden hebt. Misschien zo ook een tip voor andere mensen die problemen hebben.



Pagina : 1 2
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 142 bezoekers op de site, waarvan 4 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede