Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > baby grijze roodstaart Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : baby grijze roodstaart
menno
Website Member
Posts :53

Website Member
2006-08-20 - 12:57:01 send message to menno

Hallo, ik hoop dat iemand me kan helpen.
Na een jaar hebben we eindelijk een nestje van onze grijze roodstaarten, ze zijn nu 15 dagen oud, dus hebben we ze net geringd. Normaal gesproken als ik binnen kom, vliegt de man gelijk de broedkist in gaat bij de jonge en het vrouwtje zitten, meestal heeft het vrouwtje eentje tussen haar benen en het mannetje ook eentje, het zijn er twee. Nu zijn we al een uur verder en het mannetje blijft gewoon op de stok zitten en het vrouwtje zit dan nog wel in de broedkist maar laat ze gewoon alleen liggen, de twee baby's. Nu is mijn vraag, zijn ze geschrokken, hebben ze even tijd nodig voordat ze ze weer gaan verzorgen als voorheen?? Ik ben bang dat ze ze niet meer gaan voeren,ik heb al zoveel gelezen over het ringen, dat het dan vaak mis gaat!! Hoop dat iemand me verder kan helpen...ik heb uit voorzorg al handvoeding in huis gehaald, voor als wat mis zou gaan.
Mvg, andré en renate.


dooren
Website Member
Posts :2443

Website Member
2006-08-20 - 13:29:10 send message to dooren

Gewoon nu met rust laten, 1 uurtje is niks, de ouders zullen wellicht even zijn geschrokken, maar normaal gesproken keren ze terug.

Dit zou een paar uren kunnen duren, hou het in de gaten tegen de avond zullen ze waarschijnlijk weer
in de nestkast zitten bij hun jongen.

Wat vers eivoer verstrekken zodat ze gestimuleerd worden om hun jongen te voeren kan ook helpen.
Gert



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 242 bezoekers op de site, waarvan 5 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede