Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Eieren in de verkoop Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3
<<< vorige


kaapsen
Website Member
Posts :213

Website Member
2006-10-01 - 12:18:18

Dit soort advertentie,s moeten eigenlijk niet geplaatst worden,de fraude straalt er vanaf,dus wie zijn of haar geld in de sloot wil gooien,ik zou zeggen ga jullie gang,want 1 plus 1 is nog steeds 2 en geen 3.

Gr Kees.


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2006-10-01 - 16:45:27

Ik vind het wel een slimme manier om van je onbevruchte eieren af te komen. Ik heb er ook nog wel een paar van de taranta's liggen. Ik ben schappelijk, 10 euro per stuk wink ;)


tonnl
Website Member
Posts :3032

Website Member
2006-10-01 - 19:48:17

Zijn die lekker? happy :)


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2006-10-01 - 20:09:03

Ik gok even lekker als die hyacinth eieren van 200 dollar ....


Daniel
Website Member
Posts :3286

Website Member
2006-10-01 - 20:15:14

Alleen dat wordt dan wel een dure omelet happy :)


Swaas
Website Member
Posts :465

Website Member
2006-10-01 - 21:06:16

Tja ....en toch blijft het "spoooooooken" sad :(sad :(sad :(
Ik DROOOOOOOM al jaaaaren van die prachtjongens, en zooooveel geld is het nu ook weer niet, 2 weekends niet uitgaan en je hebt 1 ei laugh :Dlaugh :D


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2006-10-01 - 21:45:52

Tuurlijk, maar je weet niets van die eieren. Je kan belazerd worden waar je bij zit. Misschien krijg je ze niet eens als je ze koopt, of misschien krijg je wel eieren, maar dan zijn het onbevruchte of hele oude.

Als het nu naast de deur was ... en je weet wat meer van de omstandigheden en van de eieren, dan kan ik me de verleiding voorstellen. Nu niet echt.


hdra
Oud Lid
Posts :460

Oud Lid
2006-10-02 - 09:44:08

HallO

Om de topic eventueel weer te beeindigen het volgende:

De advertentie is zo doorzichtig dat ik me niet kon voorstellen dat hier iemand in zou trappen. Toch zie je aan sommige reacties hoe verlijdelijk het is. Daar varen zij wel bij.

Ik heb hen een postief mailtje gestuurd met uiteraard een paar kritische vragen en voorwaarden.
En u raad het al, natuurlijk geen reactie. Ze hebben direct in de gaten of ze met kenners of met niet kenners te maken hebben.

Laat dit een les zijn en trap niet in dit soort zaken.


Henk


ZGHKIL
Oud Lid
Posts :279

Oud Lid
2006-10-02 - 15:21:35

Ik heb een aantal dagen geleden ook een mail gestuurd, deze was echter niet positief maar wel beleefd. Hierop heb ik ook (nog) geen reactie gehad. Het is dus gewoon oplichterij. Stort even je geld en vervolgens krijg je niets!, zo werk het waarschijnlijk. angry

Wouter.


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2006-10-02 - 16:41:55

quote
Ik gok even lekker als die hyacinth eieren van 200 dollar ....




Koopie !
Ik heb van een kweker eens een bevrucht edel ei aangeboden gekregen .. moest 450 euro gaan kosten ....



Swaas
Website Member
Posts :465

Website Member
2006-10-03 - 01:07:26

Ik heb dus een vriendelijke mail gestuurd met wat gevraagde inlichtingen, oa betalingsvoorwaarden, verzendmogelijkheden enz.
Je raad het......geen reactieshocked 8O

ADIEUUUUUUUU HYACINTH VAN MIJN DROMEN sad :(sad :(sad :(sad :(sad :(


L. Walraevens
Website Member
Posts :25

Website Member
2007-11-16 - 19:12:23

Een klein beetje logisch nadenken bij deze praktijken zou heel wenselijk zijn. Een paar van mijn bedenkingen:

- waarom zou je een ei verkopen aan 200 dollar (circa 150 euro), als je voor een volwassen hyacint makkelijk 7.000 euro kan krijgen?
- misschien laten ze de eieren eerst wel bebroeden door de hyancinten en eens ze zeker zijn dat ze ONbevrucht zijn, verkopen ze deze via het internet.
- wie zegt dat de eieren effectief van hyacinten afkomstig zijn?
- als ze effectief van hyacinten afkomstig zijn, hoeveel koppels moet je dan niet hebben om bv enkel uit hun verzorgingskosten (voer, fruit, noten, etc) te geraken? Mij maak je niet wijs dat je aan 3-4-5 eieren genoeg hebt?

Maar goed, voor de liefhebbers van eieren: ik heb er nog te koop van bruine buitenren scharrelkippen te koop aan 0.15 euro/per ei! laugh :D


L. Walraevens
Website Member
Posts :25

Website Member
2007-11-16 - 19:13:03

Een klein beetje logisch nadenken bij deze praktijken zou heel wenselijk zijn. Een paar van mijn bedenkingen:

- waarom zou je een ei verkopen aan 200 dollar (circa 150 euro), als je voor een volwassen hyacint makkelijk 7.000 euro kan krijgen?
- misschien laten ze de eieren eerst wel bebroeden door de hyancinten en eens ze zeker zijn dat ze ONbevrucht zijn, verkopen ze deze via het internet.
- wie zegt dat de eieren effectief van hyacinten afkomstig zijn?
- als ze effectief van hyacinten afkomstig zijn, hoeveel koppels moet je dan niet hebben om bv enkel uit hun verzorgingskosten (voer, fruit, noten, etc) te geraken? Mij maak je niet wijs dat je aan 3-4-5 eieren genoeg hebt?

Maar goed, voor de liefhebbers van eieren: ik heb er nog te koop van bruine buitenren scharrelkippen aan 0.15 euro/per ei! laugh :D



Pagina : 1 2 3
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 202 bezoekers op de site, waarvan 6 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede