Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > opzettelijk onvruchtbaar maken Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3 4 5 6
<<< vorige


hdra
Oud Lid
Posts :460

Oud Lid
2006-10-23 - 13:23:48 send message to hdra

Parkieten Peter

Quote:
Je blijft een intressantdoenerige clown,Bah
Molinetti.

Peter

Als je dit niet als een persoonlijke aanval en belediging ziet vraag ik me af wat dan? Ik heb altijd je items over respect goed gelezen Maar vraag me nu dan wel af hoever men hier mag gaan.
Kennelijk heel ver.

Henk


Niltava
Website Member
Posts :3071

Website Member
2006-10-23 - 13:31:04 send message to Niltava

Gaat dus over en weer en niemand is zonder.

Zonder namen te noemen zou je ook de situatie kunnen beschrijven.
Eerder werd er van hans niet alleen een ja geaccepteerd, nu moet het ineens kunnen? Hoezo consequent??

Het is niet zo vreemd dat er naar meer info gevraagd, ten eerste wordt hier wel vaker wat beweerd, ten tweede wil men natuurlijk ook zijn eigen risico inschatten.


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2006-10-23 - 14:07:17 send message to ParkietenPeter

De woorden van Molinetti zijn zijn keuze.
Ik kan niet elk woord gaan censureren. Dan zou ik er een dagtaak aan hebben.

Zolang het binnen bepaalde grensen blijft, waar Jan en ik afspraken over hebben, is en blijft VogelArena natuurlijk een forum waar ieder lid zijn mening en ervaring mag schrijven. Als de grenzen overschreden worden zal de moderator hier op inspringen.

Mocht iemand persoonlijk moeite hebben met de woordkeuze van een ander lid kan hij hem eventueel via een persoonlijk bericht hier netjes op aanspreken en anders de moderator vragen hier in te bemiddelen.

Voor een beknopte uitleg van de taak van de moderator; http://www.vogelarena.com/forum/forum_read.php?id=2141&recordnum=15


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2006-10-23 - 14:15:49 send message to ParkietenPeter

Graag zou ik nog willen toevoegen dat het als moderator niet altijd even eenvoudig is om te bepalen wanneer en hoe je moet ingrijpen.
Ik probeer dit naar beste weten te doen. Er zal zeker altijd wel iets op aan te merken zijn. Maar weet dat de bijdragen vand e moderator nooit en te nimmer persoonlijk zijn, mits dit aangegeven is.

We hebben allemaal onze fouten en zoals het de laatste paar keren gaat voel ik mij net die goedbedoelende voorbijganger die de twee vechtende honden uit elkaar wil halen en dan zelf gebeten wordt.

Is natuurlijk makkelijker dan de autoriteit van de moderator te erkennen.


Riny
Website Member
Posts :58

Website Member
2006-10-24 - 19:13:47 send message to Riny

ik zal je missen henk,kom ik weer in de lijst?
groeten RIny


hdra
Oud Lid
Posts :460

Oud Lid
2006-10-24 - 20:54:45 send message to hdra

Dank je wel Riny en velen waar ik een mail of PM van heb mogen ontvangen.


BZB
Website Member
Posts :266

Website Member
2006-10-24 - 23:03:43 send message to BZB

Het gaat hier altijd mis als mensen elkaar met de voornaam ipv met de nicknaam aan gaan spreken.

sad :(sad :(sad :( kwestie van oud zeer, met als gevolg frustratie afgunst en andere ellende angry

Dus noem elkaar gewoon bij de nickname dan kan een nieuweling de discussie ook volgen.
En aan de moderators, zosnel iemand voornamen gaat gebruiken: eraf gooien razz :p want dan wordt het persoonlijk.


lennard
Website Member
Posts :866

Website Member
2006-10-25 - 07:52:39 send message to lennard

Dat vind ik wel een beetje onzin, als je iemand van uit het echt kent dan zeg je niet bijvoorbeeld hydra hiero op het forum maar dan zeg je gewoon zijn naam.

(dit is een voorbeelwink ;))


lennard
Website Member
Posts :866

Website Member
2006-10-25 - 07:53:07 send message to lennard

hdra sorry :P


BZB
Website Member
Posts :266

Website Member
2006-10-25 - 10:12:30 send message to BZB

en iemand die dat niet weet moet maar raden waar je het over hebt?

waarom neemt iemand anders een nickname? op het forum heettie hdra als je hem in het eggie ziet zeg je henk, zo simpel als wat.


tsmitje
Website Member
Posts :63

Website Member
2006-10-27 - 19:38:41 send message to tsmitje

henk of hdra zoals je wilt ik hoop dat ik een berichtje krijg als je nieuwe site af en in de lucht is vind het altijd plezierig om met je van gedachte te wisselen en zo weer een hoop te leren. ik wil er ook op wijzen dat het eeuwig zonde is als we op deze manier mensen wegjagen die voor een hoop van ons inclusief mezelf van groot nut kennen zijn door hun grote ervaring met de vogel liefhebberij, daar moeten somige mensen eens bij stilstaan en zich schamen om dit soort mensen zo aan te vallen dat voor hun de lol er af gaat om hier nog te komen. MENSEN BEDANKT



Pagina : 1 2 3 4 5 6
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 257 bezoekers op de site, waarvan 8 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede