Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > nu een houten schuur maar met de tijd 1 van sandwitchpanelen Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


markricardo
Website Member
Posts :47

Website Member
2006-12-30 - 19:14:37 send message to markricardo

Hey Dennis.
Je zou eens kunnen informeren bij Olde Henksen in Almelo,deze bieden ook regelmatig sandwichplaten e.d. aan op Marktplaats.Ik heb het geluk gehad dat ik via deze site aan 2e hands kon komen en mijn schuur daar van op heb kunnen bouwen.Mijn oude collega heeft zijn schuur ook van dit materiaal een aangezien hij allerlei blauwe aankledingen heeft in zijn tuin (tuinstel,parasol etc.) heeft hij de buitenkant van zijn schuur blauw geverfd,misschien is dit een optie?Zo ben je ook van dat witte geschitter af,zelf heb ik er buiten rond om heen rietmat gemaakt,maar ik heb er (nog) geen buitenvoliere(s) aan.Trouwens...ik bedenk me net dat http://www.bvbpanelen.nl/ ook van die platen verkoopt volgens mij.Succes!
Groetjes Mark.


Dennis Fr.
Website Member
Posts :1399

Website Member
2006-12-30 - 19:20:20 send message to Dennis Fr.

Hallo mark

ik ga me schuur nu gewoon van binnen bekleden met sandwichpanelen dus van geschitter zal ik geen last hebben die bvbpanelen heb ik gemaild al een hele tijd terug maar die reageren niet.dus die willen niks verdienen.ik zal dat andere adres van je ook is proberen.


psittacula
Website Member
Posts :126

Website Member
2006-12-31 - 09:52:39 send message to psittacula

Nog een adres in Vroomshoop voor sandwitchpanelen
hier kan je ook 2e keus kopen


http://www.boshoeve.com/


ej roelofs
Website Member
Posts :261

Website Member
2006-12-31 - 11:29:52 send message to ej roelofs

bij boshoeve kun je weinig 2e keus platen meer kopen,nu aleen nog nieuwe,3a4 cm dik kost al gauw 22,50 euro de vierkante meter in verschillende lengtes leverbaar,ook u profielen en hoekstukken kun je daar bestellen

mvg erwin


mijnkaketoes.nl
Oud Lid
Posts :2103

Oud Lid
2006-12-31 - 11:54:59 send message to mijnkaketoes.nl

Dennis

Het is even uitzoeken daar, maar perfect spul.
Heb dit al jaren aan de binnenkant van mijn volieres.

Henk


karis69
Website Member
Posts :6

Website Member
2006-12-31 - 12:22:05 send message to karis69

Waarom maak je niet je eigen sandwichpanelen Dennis.
Ik mag aannemen, dat het hout van de schuur toch minimaal 18 mm is.
Zet hiervoor isolatieplaten van 5cm dik, en timmer het af met 10mm ozb plaat of iets dergelijks.
Isolatieplaten en ozb platen zijn makkelijk gebruikt aan te komen, en scheelt je de helft van het geld.
Je hebt alleen iets meer werk.

Karel


Dennis Fr.
Website Member
Posts :1399

Website Member
2006-12-31 - 13:22:23 send message to Dennis Fr.

hallo Karel

het is de bedoeling dat ik van het hout af ben heb helaas de boel al gesloopt anders had ik foto`s kunnen maken van hoe de vogels alles gesloopt hadden.dragende dakbalk gewoon doormidden trok er alleen nog maar aan en had ik hem al in de handen heb het dak nu gestut


karis69
Website Member
Posts :6

Website Member
2006-12-31 - 13:34:09 send message to karis69

Daarom heb ik juist met hout gewerkt.
Makkelijk te bewerken, en ik heb nu alles naadloos (ook preventief tegen ongedierte).
Verbindingen heb ik gemaakt van metaal en zoals bij de luiken, heb ik het hout voorzien van metalen hoeklijn.

http://www.vogelarena.com/voliere/voliere_enkel.php?id=684

hier kun je een beetje zien hoe ik het bedoel.
de binnenhokken zijn als het ware kubusen, zonder verbindingen met houten balkjes, het front is er stomp ingeschroeft



Pagina : 1 2
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 196 bezoekers op de site, waarvan 3 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede