Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Massale vogelsterfte!
Dit onderwerp is gesloten
Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


Harmonie
Geroyeerd
Posts :13

Geroyeerd
2007-01-20 - 01:18:25

quote
@Harmonie : stuur deze zaken eens door waar ze meer thuishoren...naar NIBURU ofzo...



Zoals je hebt kunnen lezen is onze kennis niet van spirituele oorsprong, maar puur vanuit het toepassen van de zuivere natuurlijke processen.
Wij kiezen bovendien voor de vogelliefhebbers met als reden dat vogels naar ons weten, de grootste lichtbrengers (brengers van de zuiverheid) zijn binnen de dierenwereld.
En dat vogelliefhebbers het daarom mogelijk gemaakt wordt met hun vogels naar de zuiverheid toe te resoneren, dit zodra de wiselwerking wort begrepen en vanuit het gevoel wordt toegepast.


zebraonline
Website Member
Posts :390

Website Member
2007-01-20 - 01:24:06

quote
quote@Harmonie : stuur deze zaken eens door waar ze meer thuishoren...naar NIBURU ofzo...



Zoals je hebt kunnen lezen is onze kennis niet van spirituele oorsprong, maar puur vanuit het toepassen van de zuivere natuurlijke processen.
Wij kiezen bovendien voor de vogelliefhebbers met als reden dat vogels naar ons weten, de grootste lichtbrengers (brengers van de zuiverheid) zijn binnen de dierenwereld.
En dat vogelliefhebbers het daarom mogelijk gemaakt wordt met hun vogels naar de zuiverheid toe te resoneren, dit zodra de wiselwerking wort begrepen en vanuit het gevoel wordt toegepast.



Als student parapsychologie vind ik dat redelijk naar het spirituele toegaan en een vogelforum is daarvoor niet geschikt...ondanks het feit dat vogelhouders/kwekers dicht bij de natuur(en dus ook het spirituele) zouden moeten staan heb ik in de praktijk al dikwijls ondervonden dat dit zeker niet zo is...


Harmonie
Geroyeerd
Posts :13

Geroyeerd
2007-01-20 - 01:38:48

quote
Als student parapsychologie vind ik dat redelijk naar het spirituele toegaan en een vogelforum is daarvoor niet geschikt...ondanks het feit dat vogelhouders/kwekers dicht bij de natuur(en dus ook het spirituele) zouden moeten staan heb ik in de praktijk al dikwijls ondervonden dat dit zeker niet zo is...



Ook al ben je misschien een aankomend parapsycholoog, dan geeft je het nog niet het recht vanuit de mechanismen van de zuivere natuurwetten gezien, om andere mensen de kennis te onthouden. Wat in deze maatschappij maar al te vaak voorkomt (kijk maar naar de vrijmetselarij en aanverwante geheime genootschappen) en zeker wordt dit ook toegepast door mensen die met energieen werken en vanuit onze ervaringen meer onrecht dan recht aan het veroorzaken zijn. Om niet te vergeten werkt dit sterk door in het kolektieve bewustzijn. Als je hier meer over wilt weten, kunnen we je van informatie voorzien. wink ;)


zebraonline
Website Member
Posts :390

Website Member
2007-01-20 - 02:02:42

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Juist door de te extreme houding van diezelfde mechanismen stoot je de mensen die niet zover gevorderd zijn af...al generaties lang probeerd men het collectief bewustzijn ervan te overtuigen dat er meer is en dat ze in een handig gecreëerde luchtbel leven, echter zonder succes...het is tijd voor een nieuwe aanpak en het moet snel gaan want de komende jaren zal het serieus uit de hand lopen en door extreem te reageren ga je slecht zeer weinig mensen de ogen openen...veel hoop, zoniet alle wordt momenteel gelegd in de indigogeneratie maar ook die bots op een muur van onbegrip(of wordt stil gehouden via ritalin)...en geloof mij ik weet waarover ik spreek...

En dan nog iets : stel dat de waarheid uitkomt...en dat zal sneller gebeuren dan verwacht...is de mensheid daar wel klaar voor?kunnen ze dit mentaal dragen?


Harmonie
Geroyeerd
Posts :13

Geroyeerd
2007-01-20 - 02:23:44

quote
Juist door de te extreme houding van diezelfde mechanismen stoot je de mensen die niet zover gevorderd zijn af...al generaties lang probeerd men het collectief bewustzijn ervan te overtuigen dat er meer is en dat ze in een handig gecreëerde luchtbel leven, echter zonder succes...het is tijd voor een nieuwe aanpak en het moet snel gaan want de komende jaren zal het serieus uit de hand lopen en door extreem te reageren ga je slecht zeer weinig mensen de ogen openen...veel hoop, zoniet alle wordt momenteel gelegd in de indigogeneratie maar ook die bots op een muur van onbegrip(of wordt stil gehouden via ritalin)...en geloof mij ik weet waarover ik spreek...

En dan nog iets : stel dat de waarheid uitkomt...en dat zal sneller gebeuren dan verwacht...is de mensheid daar wel klaar voor?kunnen ze dit mentaal dragen?



Voor ons gevoel gaat dit te veel of topic, maar 1 ding willen we nog wel mededelen en dat is dat alles naast elkaar bestaat (zie uitleg broncode) en dat zuivere elementen er altijd zullen zijn en dat de faktor tijd alleen maar verbonden is met de elektromagnetische velden en vanuit de zuiverheid is het een continue stroom van momenten (Het Is Zoals Het Is), dus het lot bestaat niet bovendien is er ook geen bedoeling achter het bestaan (Het Is), naar onze visie. Het gaat erom je gedachten los te laten (dus processen willen sturen) en in plaats daarvan vanuit je zuivere gevoel van moment naar moment te gaan leven (processen laten ontstaan). Voor ons zelf geldt dat de contouren van ons leefpatroon (vanuit de mechanismen van de natuurwetten) steets duidelijkere vormen aan gaan nemen.


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2007-01-20 - 09:47:21

Bij deze zijn we dan aangekomen aan het einde van deze discussie.
Op verzoek wordt dit topic gesloten.
e.e.a. Moge duidelijk van beide kanten uitgelegd zijn.

ParkietenPeter.



Pagina : 1 2
<<< vorige

Onderwerp gesloten



Er zijn in totaal 133 bezoekers op de site, waarvan 5 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede