Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > coco vermist
Dit onderwerp is gesloten
Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


Jan Jaap
Website Member
Posts :44

Website Member
2007-02-12 - 16:43:38 send message to Jan Jaap

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Beste allemaal,

Nogmaals, het was niet de intentie om te spammen.

In mijn branche verdienen de topmensen die op sommige gebieden minder kennis hebben als mij vaak meer als 5000 euro per dag. Dus als ik het om geld etc. zou doen dan zou ik mij niet bezig houden met het ontwikkelen van papegaaien websites. Ik doe het dus klaarblijkelijk omdat ik het leuk vind (en om te leren).

Ik ben persoonlijk van mening dat alle papegaaien websites leuk zijn en vermeld zouden moeten mogen worden omdat deze gemaakt zijn voor ons allen. Waar anders kun je dat beter doen dan op een papegaaien community.

Ik ben toevallig eigenaar van een Grijze Roodstaart forum en als ik dan een bericht vind van iemand die een papegaai verloren is lijkt het me logisch dat hem of haar adviseer om ook melding te maken op dat forum. Het gaat om het belang van de vogel. Als dit forum zoveel beter is, wat is dan het probleem? De gebruikers van dit forum zullen ook wel op dit forum blijven. De meeste gebruikers zijn lid van meerdere forums. Zo werkt het gewoon. Dus op mijn forum zal spam gewoon zijn wat het is, het spammen van ongewenste informatie of links. Papegaaien informatie of links zijn altijd gewenst mits het in de context past binnen het forum.

Ik houd gewoon erg veel van papegaaien en ten behoeve van mijn studie ontwikkel ik de meest geavanceerde papegaaien websites wink ;)

Groetjes,
Jan Jaap


tonnl
Website Member
Posts :3032

Website Member
2007-02-12 - 17:12:49 send message to tonnl

Alleen werken de url's van die "meest geavanceerde papegaaien websites" niet. <lol>


Roosje
Website Member
Posts :134

Website Member
2007-02-12 - 20:57:04 send message to Roosje

(Flaming)


Dit bericht is door moderator ParkietenPeter aangepast

ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2007-02-13 - 07:42:39 send message to ParkietenPeter

Coco heeft helaas het buitenklimaat van ons land niet overleefd. Wij leven mee met de eigenaar en wensen hen sterkte bij dit verlies.

Helaas blijft dit topic over andere zaken gaan en daarom wordt dit gesloten. e.e.a. Moge duidelijk genoeg belicht zijn.

ParkietenPeter



Pagina : 1 2
<<< vorige

Onderwerp gesloten



Er zijn in totaal 235 bezoekers op de site, waarvan 3 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede