Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > venezuela amazone Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2007-03-11 - 21:42:17 send message to ParkietenPeter

Tim, Ik vind het heel fijn te horen dat je de vogels dan wel terug hebt kunnen brengen.

Nu op zoek naar een nieuw koppeltje.

Succes,
Peter


wiechmann
Website Member
Posts :944

Website Member
2007-03-11 - 22:18:05 send message to wiechmann

hoop niet dat dit koppel weer te koop word aangeboden .net als een kennis van mij pas heeft meegemaakt die kocht een koppel bleek 1 van de 2 vogels pbfd te hebben de verkoper nam de vogels terug maar werden weer mooi te koop aangeboden .


dun grijzeroodstaart
Website Member
Posts :1110

Website Member
2007-03-12 - 09:15:06 send message to dun grijzeroodstaart

bedankt voor de reacties , ik hou het zelf wel een beetje in de gaten of ze weer te koop aangeboden worden maar goed de persoon wou geloof ik de pop naar de hemel sturen en de man hield hij .
ik kon de man en een jonge blvh van 2005 getest op alles overnemen maar alles zat in dezelfde ruimte , nu hoeft dat niks te betekenen maar goed ik durf dat niet meer , bij mij voortaan jongen ek vogels !
ik hoop dat ik straks tevreden ben met mijn koppel pionussen heb het toch besloten om het te proberen , mijn kooien ventileren toch best goed en ook swinters maar ik hoorde van verschillende kwekers via persoonlijk bericht dat het hele goeie vogels zijn , de ek vogels dan .

tot slot een goeie raad , koop altijd net gesexte vogels of laat ze zelf sexen en spreek dat af net als ik gedaan heb .
want je ziet maar er kan van alles aan de hand zijn , wat mischien de verkoper ook niet wist , bij mij is het gelukkig heel goed opgelost .

lennard ik hou mijn eigen vogels ook heel goed in de gaten maar de kans is gelukkig heeeeel klein , ze brengen het over door aanraking dus vogels bij mekaar in de ren die maken de grootste kans , en dan ligt het er maar net aan of je een wat zwakkere vogel hebt die zal het eerder vertonen .

mvg

Tim


dun grijzeroodstaart
Website Member
Posts :1110

Website Member
2007-03-12 - 09:20:36 send message to dun grijzeroodstaart

helaas zal ik er niet veel meer over vertellen maar toch dit vind ik erg jammer , er staat weer een koppel op van dezelfde persoon alleen een ander naam lijkt me sterk dat er een andere pop bij zit maar dan nog jammer jammer was wel een aardige kerel .

mvg

tim



Pagina : 1 2
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 177 bezoekers op de site, waarvan 2 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede