Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Een leuk verhaaltje Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Een leuk verhaaltje
birdies
Website Member
Posts :143

Website Member
2007-03-12 - 18:49:44 send message to birdies

heey,

Er was een kanarie ontsnapt doordat ze ongezien de sluisdeur binnen was gekomen. het was al aardig donker dus de kanarie vloog (achteraf waarscheinlijk) niet ver weg. De volgende ochtend toen ik naar school ging hoorde ik een kanarie piepen zo'n 30 meter verderop. Ik heb de (buitenste) sluisdeur opengezet en daar wat voer in gestrooid. Die middag ging het sneeuwen.. Toen mijn Zusje die dag uit school kwam zag ze de kanarie in de sluisdeur zitten laugh :Dhappy :). op een of andere manier heeft ze hem dicht gekregen zonder dat de kanarie wegvloog en toen zat de kanarie dus in de sluisdeur gevangen. Toen ik later uit school kwam wist ik natuurlijk niet wat ik zag en heb ik met een stokje de deur naar de voliere opengedaan zodat de kanarie naar binnen kon.

gr. jeroen


Tosa
Website Member
Posts :47

Website Member
2007-03-12 - 19:10:43 send message to Tosa

Leuk, das veel geluk hebben.

Grtz


nick vdb
Website Member
Posts :403

Website Member
2007-03-12 - 19:53:07 send message to nick vdb

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

hey,
idd geluk gehad,leuk wink ;)
bij mij is er ook ooit eens een diamantduif gaan vliegen maar na 1 dag had ik hem terug.
groeten nick


theelepeltje
Website Member
Posts :621

Website Member
2007-03-12 - 21:13:27 send message to theelepeltje

Ik had laatst een handtamme Valkparkiet die was gaan vliegen. (Ontsnapt via de sluisdeur). Gelijk gemeld bij amivedi.nl e.d.
Een paar dagen later kreeg ik de melding dat de Valkparkiet 3km verder in een woonwijk was gevonden door iemand!


pipelo
Website Member
Posts :7

Website Member
2007-03-13 - 01:16:28 send message to pipelo

Ik had destijds een barmsijsje,reeds enkele jaren in de buitenvoliere.Ik had die uitgeleend aan een vriend vogelvanger waar bij die spijtig genoeg ontsnapt was.Dit was op het eind v.d. maand Octob.Die was weggevlogen zo 'n km. of zeven van
mijn woning.Het jaar nadien in het begin van Sept.
kwam er eentje eten voor de voliere,waar ik rehelmatig eten gooide ,meestal voor de mussen.
Het vloog enkel weg als ik er zo'n tweetal meter
vandaan kwam.Opgevlogen kwam het steeds terug.
Een slagkooitje geplaatst,dan mocht dat nog,
een weinig vers eten op de elsenbolletjes.Nog geen
2 minuten later zat het al gevangen,en niet te geloven,het was inderdaad mijn vogeltje.Het was geringd, en zo kon ik het zeker weten.Hoeveel maal
zal ons dat gebeuren.Dit is ongelooflijk veel geluk hebben. happy :) happy :) happy :)



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 156 bezoekers op de site, waarvan 1 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede