Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Monniksparkiet slim genoeg om te krijgen wat hij wil Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Monniksparkiet slim genoeg om te krijgen wat hij wil
Araproject
Website Member
Posts :106

Website Member
2007-04-13 - 22:42:00 send message to Araproject

Een Monniksparkiet genaamd Bobber, die minder weegt dan een quarter pounder, beheerst het reilen en zeilen in mijn huishouden. Elke gram van deze vogel is manipulatief.

Op dit moment doet Bobber het voorkomen dat hij ziek is. Hij wil terug naar de vogelkliniek. Kuuroord noem ik het. Het leven bestaat daar uit fijne muziek, high-class gezelschap van zowel mensen als papegaaien en het beste eten.

Meer hier:
http://www.papegaai-ara.nl/2007/03/12/monniksparkiet-slim-genoeg-om-te-krijgen-wat-hij-wil/


theelepeltje
Website Member
Posts :621

Website Member
2007-04-14 - 16:10:04 send message to theelepeltje

Volgens mij zit je telkens reclame te maken voor je site, dit mag denk ik niet.


Daniel
Website Member
Posts :3287

Website Member
2007-04-14 - 16:20:18 send message to Daniel

misschien wil je wat vertellen over je persoonlijke ervaringen met de bescherming van de geeloorparkiet?


Araproject
Website Member
Posts :106

Website Member
2007-04-14 - 23:17:50 send message to Araproject

Dat heeft in alle kranten gestaan: http://www.leidenuniv.nl/mare/2002/02/13.html

Buiten die 7,5 maand was het erg leuk. Nieuwe slaapplaats van deze zeer ernstig bedreigde soort ontdekt. Wat een ruime verdubbeling van de bekende populatie betekende.

De Geeloorparkiet doet het nu beter. Deze Pasen waren er weer verschillende acties om het kappen van palmbomen voor de palmbladeren die gebruikt worden voor de palmzondag processies te voorkomen. Als je Spaans spreekt staan daar wat artikelen over op onze Spaanse webstek. Maar daar mag ik vast geen reclame voor maken… Nog niet toe gekomen aan het vertalen daarvan.

Groet,

Roelant



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 231 bezoekers op de site, waarvan 5 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede