Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Te belachelijk voor woorden Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3
<<< vorige


Wickingh
Website Member
Posts :1058

Website Member
2007-05-06 - 10:02:45 send message to Wickingh

Haha Henk,

en nu zie ik gelijk de oplossing laugh :D .
I.p.v. dat de verkoper de prijs bepaald doet de koper het.
Wat een eureka moment,zit je altijd op de prijs die de koper eerlijk vind.
Van nu af aan alleen nog maar advertenties plaatsen met de mededeling kijk maar wat je er voor wilt geven.

mvg Frank


ROCIO
Website Member
Posts :111

Website Member
2007-05-06 - 11:17:39 send message to ROCIO

Beste Henk had dacht ik toch net in een post van jouw gelezen 500 voor een man en dat je daar onder schrijft (er zijn gelukkig ook nog normaale vraag prijssen )vandaar mijn reactie doe mij er dan maar een paar want het ging hier bij het begin van dit topik om een paar grijz die ook nog kuikens hadden groot gebracht dat is toch heel wat anders dan een lose kaketoe man die over is.( maar even goede vogel vrienden)en natuurlijk weet ik zelf dat als er een mooi broed rijp koppel te koop is van Rosse"sdat je er niet mee hoeft te leuren en dat de prijs ergens tussen de 2000 en mischien 3000? ligt maar dan kost een paar broedrijpe grijze natuurlijk ook eits meer dan normaal en let op ik heb ze zelf niet dus schrijf niet uit eigen belang maar kijk eens in Frankrijk wat de vogels daar al gestegen zijn dan is het hier nog niets
Vriendelike groet Rocio


molineti
Website Member
Posts :1604

Website Member
2007-05-06 - 20:26:17 send message to molineti

quote
en nu zie ik gelijk de oplossing .
I.p.v. dat de verkoper de prijs bepaald doet de koper het.



Eigenlijk werkt het zo;als niemand de vraagprijs wil betalen zal de verkoper uiteindelijk met de prijs gaan zakken.

Ik zag de vraagprijs van mollukken kakatoes in 1 week 1000 euros goedkoper worden;Dit zal echt wel met het animo van potentieele kopers te maken hebben.

Dus uiteindelijk bepaald de koper de prijswink ;)


mijnkaketoes.nl
Oud Lid
Posts :2103

Oud Lid
2007-05-06 - 22:13:30 send message to mijnkaketoes.nl

Wat mij betreft de juiste conclusiehappy :)happy :)happy :)wink ;)


Wickingh
Website Member
Posts :1058

Website Member
2007-05-06 - 22:39:07 send message to Wickingh

quote
Eigenlijk werkt het zo;als niemand de vraagprijs wil betalen zal de verkoper uiteindelijk met de prijs gaan zakken.

Ik zag de vraagprijs van mollukken kakatoes in 1 week 1000 euros goedkoper worden;Dit zal echt wel met het animo van potentieele kopers te maken hebben.

Dus uiteindelijk bepaald de koper de prijs


Klopt helemaal, en ik heb nooit anders beweerd.
De markt bepaald de prijs, vraag je te veel raak je ze niet kwijt , en zou er iemand zijn die te weinig vraagt? wink ;)

mvg Frank


theelepeltje
Website Member
Posts :621

Website Member
2007-05-08 - 01:22:02 send message to theelepeltje

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Check deze site dan, http://www.dillardsaviary.com
die mensen zijn gek ofzo?? Wat een afzetters.

om ff wat voorbeeldjes te noemen:

Splendid parkiet per stuk:
wildkleur 90 euro
bont 185 a 295 euro

Turqoisine per stuk:
wildkleur 80 euro
opaline 220 a 295 euro

Zwartkopcaique per stuk:
440 euro


Stefan Verhoeven
Website Member
Posts :77

Website Member
2007-05-08 - 10:50:16 send message to Stefan Verhoeven

quote
Check deze site dan, http://www.dillardsaviary.com
die mensen zijn gek ofzo?? Wat een afzetters.

Dit is niet in Nederland hoor! De prijzen in de USA zijn heel anders dan in Nederland, niet iedereen direct een afzetter noemensad :(


theelepeltje
Website Member
Posts :621

Website Member
2007-05-08 - 11:12:42 send message to theelepeltje

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

quote
Dit is niet in Nederland hoor! De prijzen in de USA zijn heel anders dan in Nederland, niet iedereen direct een afzetter noemen


Raar dat de prijzen dan opeens anders moeten zijn daar, het blijven toch precies dezelfde vogels die daar hetzelfde kweken als hier lijkt me.

Wat ik trouwens ook zo dom vind is als er op bijv. MP een papegaai aangeboden staat, die weg moet wegens ziekte oid, en dat er dan bij staat: 'hoeft niet veel te kosten' of 'gratis' dat mensen dan toch gelijk biedingen gaan doen van 300-400 euro.


L. Walraevens
Website Member
Posts :25

Website Member
2007-11-16 - 13:43:08 send message to L. Walraevens

Het is wat de gek (koper) er voor geeft. Ik ken er zelfs die 1250 euro geven voor een Parijse frisé happy :).


pietparkiet 10
Website Member
Posts :631

Website Member
2007-11-16 - 14:41:38 send message to pietparkiet 10

ik ken er ook die 4 euro bieden en je zegt kom maar halen hoor je niks meer van en jij maar wachten hahahahahaha


vlindervogel
Website Member
Posts :178

Website Member
2007-11-16 - 18:08:03 send message to vlindervogel

quote
Raar dat de prijzen dan opeens anders moeten zijn daar, het blijven toch precies dezelfde vogels die daar hetzelfde kweken als hier lijkt me.



Niet zo heel vreemd, het heeft ook voor een groot deel te maken met import (in verleden en heden) en vooral beperkingen daarvan.
Ik weet vrijwel niets van parkieten en papegaaien, maar ik weet wel het één en ander van tropen. In Amerika zijn bijvoorbeeld Bichenows en Goulds stukken duurder dan hier, en sinds kort de Afrikaanse prachtvinken juist weer veel goedkoper (heeft deels te maken met de opheffing van de importstop daar).
Zo zie je maar dat eenzelfde vogel aan de andere kant van de wereld veel duurder kan zijn dan hier.



Pagina : 1 2 3
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 213 bezoekers op de site, waarvan 3 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede