Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Prijzen/prijsopdrijving Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


pietparkiet 10
Website Member
Posts :631

Website Member
2007-07-31 - 19:33:29 send message to pietparkiet 10

kweek het zo slecht dan kroonvinken ze zit op onbevruchten eieren als je een man gehad had waren ze misschien bevrucht sterven ze dan of brengen ze ze niet groot


Niltava
Website Member
Posts :3071

Website Member
2007-07-31 - 20:23:59 send message to Niltava

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Veelal werden de jongen uit het nest gegooid. Heb wel jongen grootgekregen(zie ov), maar makkelijk gaat het niet. Er schijnen mensen te zijn die het wel redelijk lukt. Dit was een importkoppel, misschien dat het beter gaat met ek's


pietparkiet 10
Website Member
Posts :631

Website Member
2007-07-31 - 20:59:22 send message to pietparkiet 10

dus dat betekent dat je de pop verkoopt en dan een ek stel terug koopt of werkt dat niet zo met kroonvinken zijn ze wel redelijk te kopen of niet zo veel ps zijn wel mooie vogels


denegon
Website Member
Posts :1792

Website Member
2007-08-01 - 07:29:22 send message to denegon

quote
Maar ik snap heel goed dat je het niet gedaan hebt. Op een gegeven moment voel je je gewoon opgelicht.



Zo heb ik het ook altijd maar met wat geduld vind je uiteindelijk toch wat je wil en voor de prijs die je daadwerkelijk wil betalen. geduld is een schone zaak.
groetjes egon en sterkte met zoeken


Pionara.nl
Website Member
Posts :309

Website Member
2007-08-01 - 09:04:16 send message to Pionara.nl

quote
Heb wel jongen grootgekregen(zie ov), maar makkelijk gaat het niet.
Maar dat is toch juist de hobby ervan.wink ;)


Niltava
Website Member
Posts :3071

Website Member
2007-08-01 - 09:40:31 send message to Niltava

quote
Maar dat is toch juist de hobby ervan.
Nou dode vogels zijn niet mijn hobby.
Het moet niet te makkelijk zijn. Ik ben inderdaad iemand die de uitdaging in de kweek zoekt en niet in mutaties, tt etc.
Maar in deze tijden dat vogels in een nacht in prijs stijgen wink :) (lijkt de tulpenmanie wel) zijn dode jongen wel hele waardevolle (in prijs maar zeker in genetisch materiaal) verliezen.



pietparkiet 10
Website Member
Posts :631

Website Member
2007-08-01 - 09:45:20 send message to pietparkiet 10

ja das waar blijven proberen net zolang dat het wel lukt en karel ik heb alleen maar goekopere vogel als gras en valk en japanse meeuwtjes nu maar wat ik allemaal niet gekweekt heb van goulds tot aan de rozella maar de ene ging beter dan het ander maar kweken er mee dat zou ik


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2007-08-01 - 10:27:12 send message to Karel

quote
maar kweken er mee dat zou ik


Zo denk ik ook en heel wat andere formleden met ons! happy :)

Ik begrijp Erwin ook wel. Het is al balen als je eens een dode vogel hebt, maar helemaal als het een vermogen gaat kosten om je koppeltje dan weer compleet te maken.
Het zou ideaal zijn om, als je kweekt, direct voor onverwant te ruilen met een collega en zelf minstens een jong koppel aan te houden, maar ja, dan zitten de hokken bij iedereen wel erg snel vol met dubbele en driedubbele koppels.

Het blijft dan toch keuzes maken, met alle (financiele) risico's van dien.


pietparkiet 10
Website Member
Posts :631

Website Member
2007-08-01 - 10:39:19 send message to pietparkiet 10

ja maar de meeste willen niet ruilen ze willen alleen maar kwijt in die vogels die ik heb duurdere soorten heb ik niet meer heb kinderen he dan moet je keuzes maken


Niltava
Website Member
Posts :3071

Website Member
2007-08-02 - 09:47:55 send message to Niltava

Piet er zijn ook wel mensen die wel uit willen lenen(zoals ik schreef) dat gaat dan meestal op voorwaarden. bIJv. delen jongen etc.
Ik heb het idee dat dat bij europese(insecteneters ) vooral opgaat, en nu gelukkig in de passerinagroep.

Ik wil graag even iedereen bedanken voor het meedenken, ik heb nu inmiddels een man,voor een normale prijs.


pietparkiet 10
Website Member
Posts :631

Website Member
2007-08-02 - 09:56:04 send message to pietparkiet 10

gefeliciteerd op naar de jongen en dan ruilen om nog meer stellen te krijgen of heb je zoveel ruimte niet en over dat ruilen ik heb geen duurdere soorten ik heb maar valkparkieten en hollandse grasparkieten want je mag nu met de tt mee doen met hollandse maar als er mensen zijn om te ruilen vooral valkparkieten valt echt niet mee om goeie te krijgen voor tt


ROCIO
Website Member
Posts :111

Website Member
2007-08-02 - 20:22:58 send message to ROCIO

Net voor de euro tyd fokten we Irene buulbuuls de jonge vogels was ik zo kwijt voor 300 gulden
Schrik kreeg veleden week net een paartje aan geboden A 1600 Euro ja moet zeggen zijn pracht vogels


pietparkiet 10
Website Member
Posts :631

Website Member
2007-08-03 - 13:22:48 send message to pietparkiet 10

ik vind dat een hoop geld 1600 euro ik hou het maar bij valkparkieten en gras kan je er eenhoop voor kopen



Pagina : 1 2
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 170 bezoekers op de site, waarvan 3 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede