Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > vraag aratinga's/kromsnavels Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : vraag aratinga's/kromsnavels
chedow
Website Member
Posts :53

Website Member
2007-08-10 - 23:59:13 send message to chedow

heb hele tijd gezocht achter koppel aratinga nandaya, had ze eens zien zitten bij kennis van m'n ouders en vond dit wel leuke vogels.

nu heb ik een man gekocht (gesext van '04), na véél zoeken, maar nu blijkt jammer genoeg dat deze vogels toch niet zo bij m'n australische parkieten passen, ze hebben een heel ander stemgeluid (daarom niet storend, gewoon anders)
nu heb ik deze al een tijdje te koop aan een redelijke prijs (denk ik toch) maar nu blijkt er weer helemaal geen interesse...

is dit ook zo bij andere vogels? zoeken, zoeken, zoeken om ze te kunnen kopen, maar als je ze dan zelf (om welke reden dan ook) verkoopt, vind je geen kopers...
qua richtprijzen vind ik ook veel verschil tussen nederland en belgië? welke is hiervoor de reden?


tonnl
Website Member
Posts :3032

Website Member
2007-08-11 - 01:45:10 send message to tonnl

Misschien zijn er weinig mensen die het geluid kunnen waarderen? Ik vind ze "nogal luidruchtig". Omdat je zelf zo lang heb moeten zoeken zullen ze ook weinig gehouden en gekweekt worden denk ik.
Bij weinig vraag is het erg lastig verkopen.



mijnkaketoes.nl
Oud Lid
Posts :2103

Oud Lid
2007-08-11 - 07:51:11 send message to mijnkaketoes.nl

Ik heb ze voor een paar jaar geleden zelf ook gehad. Maar weg moeten doen wegens de enorme herrie. Wat de prijzen betreft is tot op heden dat ik in Belgie voor mijn vogels meer moet betalen dan hier in Nederland. (kaketoes) En niet zo een klein beetje verschil ook.


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2007-08-11 - 11:20:35 send message to Karel

Dat is ook mijn ervaring. De prijzen liggen in Belgie voor meerdere vogelsoorten (veel) hoger dan in Nederland.
Ik hoor het ook van Belgen die bij mij, ondanks de afstand, jonge vogels komen kopen.


Wickingh
Website Member
Posts :1058

Website Member
2007-08-11 - 12:02:22 send message to Wickingh

Hallo,

en vaak ik is het ook nog zo dat er minder poppen zijn, dus de mannen minder geliefd omdat men die al heeft.
Bij de meeste soorten kromsnavels is het misschien niet onverstandig zeker als het om kaketoes gaat 1st een pop aan te schaffen,

mvg Frank



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 139 bezoekers op de site, waarvan 4 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede