Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > birdcare company produkten Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


bert1974
Website Member
Posts :754

Website Member
2007-09-12 - 05:06:19 send message to bert1974

waarom ik onnodig geld uit geef aan zulke firma,s is heel simpel.
ik kweek met grijze roodstaarten en daar hoef ik geen sepia bij in te hangen meerdere keren geprobeert en steeds het zelfde liedje.
dit hangt ongeveer een uur en dan ligt het in 1000 stukjes op de grond en word er niet meer naar gekeken.
grijze roodstaarten hebben veel kalk nodig en dat hou ik op peil met calcilux.
en natuurlijk met grit en maagkiezel maar daar nemen ze te weinig van op om voldoende kalk binnen te krijgen.verder gebruik ik ook geen suplimenten hoor.
ik heb ook 2 jaar met breedmax geklungeld.
er werd mij verteld dat ik ook beter dirtekt mijn volieres moest gaan uitbreiden want ik zou toch een boel jonge vogels krijgen.
maar niets van dat natuurlijk ik had gewoon weer bij alle kweek koppels twee jongen daar was ik natuurlijk allang tevreden mee.
maar de manier waarop het de hemel in werd geprezen sloeg nergens op het zou een wonder middel zijn.
en als je dan bekijkt wat er in zit dan zie je dat dit ook gewoon een vitaminen en mineralen supliment is dus eingelijk net zo iets als de vitaminen van quiko.
dus op de kalk na gebruik ik ook gewoon wat de natuur bied en dan een gevarieerd groente en fruit menu.

groeten bert



Pagina : 1 2
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 175 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede