Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Welke planten in mn voliere...???? Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Welke planten in mn voliere...????
davikita
Website Member
Posts :16

Website Member
2007-09-03 - 09:50:08 send message to davikita

Hallo
Ik vind mijn voliere wat kaal en zou er graag wat planten ed in zetten. Welke planten overleven de knaaglust van mn grasjes,valken, roodruggen en rosella's en welke zijn natuurlijk niet gevaarlijk voor ze... Ik heb al iets gelezen over de oostindische kers, dit is een kruid.. is dat goed voor ze..???

Groetjes Cindy


johanblok
Website Member
Posts :1971

Website Member
2007-09-03 - 10:29:05 send message to johanblok

Oostindische kers is prima, geen enkel bezwaar (alleen wat te laat voor deze tijd van de jaar om nog te zaaien). Daarnaast: frambozen, braam, wilg, etc. Gebruik ook eens de zoekfunctie: er is nog veel meer over te vinden.


cocobar
Website Member
Posts :591

Website Member
2007-09-03 - 11:33:31 send message to cocobar

Alle planten IN de volière zullen eraan geloven met jouw kromsnavels... Een oplossing kan zijn om de volière wat groener in te kleden, dus op en rond de volière ipv erin wink ;)


Innerlife
Website Member
Posts :103

Website Member
2007-09-03 - 11:39:48 send message to Innerlife

Zoals cocobar zegt. Uiteindelijk zal elke plant er moeten aan geloven.

Een grove spar/den zal het het langst uithouden. Je kan beter wat grote wilgentakken/stronken stapelen zodat ze wat kunnen spelen en klimmen. Of inderdaad rond de volière wat groen planten.


martinbos
Website Member
Posts :22

Website Member
2007-09-03 - 11:55:54 send message to martinbos

hallo , ik hou zelf chinese dwergkwartele en diamantduifjes, ook heb ik nog een kleine voliere, met daarin 1 koppel grasparkieten en een koppel valken, Hier heb ik onder in heide planten staan en wat grassoorten.
Mijn parkieten komen wel op de grond om voer wat valt op te eten en aan de boomstronken te knagen die ik ook op de bodem heb liggen. Als je wat kanarie nest materiaal op de bodem ligt blijven de valken en de parkieten van de struiken af, voglens mij komt het gewoon door dat de dieren zich soms vervellen en dan dingen kapot maken.
hier bij mijn reactie...

Groet Martin



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 233 bezoekers op de site, waarvan 6 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede