Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > bergparkietprobleempje Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : bergparkietprobleempje
Des
Website Member
Posts :1

Website Member
2007-09-10 - 10:52:46 send message to Des

4 jaar terug heb ik me een bergparkiet man aangekocht,6maand later een pop,deze zaten samen in een gemengde voliere,3 maand later was popje dood, ik heb toen een jaartje laten over gaan en heb toen een nieuwe pop aangeschaft, ondertussen heb ik de voliere verbouwd 8x 2.70 x 210 ,hier ook een gemngd publiek, ik heb nestkasten opgehangen, maar 6 maand later heeft pop opnieuw de geest gegeven,en vraag me niet hoe het komt want ik weet het niet, sad :(,
ondertussen heb ik de voliere opgesplitst, in ttz de 8 meter opgedeeld in stukken van 2 meter op 2.70 x 2.10,
-nu vroeg ik me af of het nog de moeite loont om terug een pop aan te schaffen,?
-daar proberen een kweekkoppel van te maken?
-ze zouden dan samen wonen met 4 kwartels een koppel kanaries , en een koppel zebravinken .
-welke maat van kweekbak en vliegopening neem ik het beste?
-waneer hang ik de kweekbak best op?en waneer neem ik die weg?

Graag had ik enig advies van julie want ik zou er toch graag eens (proberen) met te kweken, en ik vraag me ook af wat de reden zou kunnen zijn van de 2 dode poppen,(geen uiterlijke verwondingen),en 2 maal wegens legnood lijkt me toch toeval.
Mvg Daniel



dooren
Website Member
Posts :2443

Website Member
2007-09-10 - 12:16:50 send message to dooren

Ik denk aan een worminfectie, onderzoek hieraan door een vogelarts had uitsluiting kunnen geven.

Helaas heb je waarschijnlijk de dode vogels niet meer dus kan het niet meer bepaald worden.
Gert



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 149 bezoekers op de site, waarvan 3 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede