Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Plastic planten Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Plastic planten
Mario
Oud Lid
Posts :436

Oud Lid
2004-03-14 - 20:45:07

Ik wil van mijn buitenvoliere een juweeltje van een minijungle maken met een aantal mooie exoten erin zoals goulds,blauwfazantjes,rode druppels,binsen,bichenow...daarom ben ik van plan naast de natuurlijke planten die er nu ingroeien een aantal plastic planten erin te plaatsen en dit omdat mijn voliere volledig overdekt is en ik geen zin heb om dagelijks de planten water te geven en de vogels te verstoren.
Ook blijven deze planten mooi en hoeven ze niet gesnoeid te worden.
Heeft iemand ervaring met plastic planten in zijn voliere en zijn de plastic deeltjes niet giftig voor de vogels?


Niltava
Website Member
Posts :3071

Website Member
2004-03-14 - 21:02:48

Ik ben inderdaad ook op zoek naar plastic planten maar dan voor binnen. De planten houden het niet lang uit.
Europese cultuurkwekers gebruiken wel vaker plastic groen, het moet dus kunnen.
Voor wat betreft het bewateren. Een van de goedkope supermarkten heeft een sproeiinstalatie in de aanbieding, een idee??

Niltava


DenisdeV
Oud Lid
Posts :153

Oud Lid
2004-03-14 - 21:52:04

Ik heb in een tweetal vluchtjes plastic planten,en geen enkel probleem. Ze pikken wel,maar het is dermate hard dat de lol er snel vanaf gaat. Ik ken tropenkwekers die niet anders doen,al jaren !!


mariannenl
Website Member
Posts :197

Website Member
2004-03-18 - 20:31:11

tip voor het besproeien van je voliere : hang aan het dak, het hoogste punt van je voliere een tuinslang, maak er een aantal gaten in en ....
Bij ons ( dat hadden we even vergeten vorig jaar,lol) liep hij ook door naar de zomerkooi van de papegaaien, en die hadden dus heel wat extra gaatjes gemaakt.
MARIANNE


macfarlane
Website Member
Posts :1

Website Member
2004-03-23 - 18:07:17

Ik heb een oud kerst kunst boom in mijn binnen hok, mijn tropen komen er niet aan.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 174 bezoekers op de site, waarvan 4 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede