Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > walsrode Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : walsrode
marco
Website Member
Posts :58

Website Member
2004-04-29 - 20:14:17 send message to marco

hallo allemaal
ik wil binnen kort een weekend naar het vogelpark in walsrode nu is mijn vraag heeft iemand ervaringen met het park en kun je dit in een dag zien of is 2 dagen beter en welk hotel is een aanrader en wat is er zoal te zien

graag jullie reacties bv dank mvg marco rijndorp


Hawkeye_NL
Oud Lid
Posts :1918

Oud Lid
2004-04-29 - 20:32:12 send message to Hawkeye_NL

Fam. de Moor (van de Pakara) gaat vrijdag 2 juli met een groep liefhebbers naar walsrode. Ze organiseert de reis incl. overnachting enzovoort. Ik weet niet wanneer je wilt gaan maar volgens mij is een tee dagen reis het best. Je kunt het best even contact met haar opnemen omdat zij hier vollop mee bezig ijn. Misschien kan je zelfs met hen meegaan!

Kijk voor meer info op www.pakara.nl/


tinus
Oud Lid
Posts :10

Oud Lid
2004-04-29 - 23:27:06 send message to tinus

ik hoorde dat Landidyllhotel Forellenhof (3 km)een zeer mooi hotel is. veel plezier

mzzl tinus


goffini
Oud Lid
Posts :619

Oud Lid
2004-04-30 - 07:25:21 send message to goffini

Vanuit amersfoort is het ongeveer 3,5 à 4 uur rijden.
Wij zijn de eerste dag heen gegaan, hebben overnacht in de buurt en waren `s ochtends als een van de eerste in het park. Op je gemak kun dan alles best in 1 dag zien en daarna rij je terug naar Nederland.
Via www.hotel.de kun je heel gemakkelijk een hotel in de buurt boeken via internet. Overnacht iets verder dan Walsrode dan ben je veel goedkoper uit.


timney
Website Member
Posts :66

Website Member
2004-04-30 - 12:21:59 send message to timney

Wij zijn er in 1 dag heen en terug geweest. Dit was wel te doen voor ons.Wij wonen in de omgeving van Emmen. Hebben lekker rustig aan gedaan en je hoeft je niet te haasten om het in 1 dag te bekijken. Het is echt schitterend.
Wanneer je meerdere dagen in die omgeving wilt zijn, weet ik nog een park, namelijk wildpark Luneburger Heide.
www.wild-park.de
www.vogelpark-walsrode.de

Je kunt ook een combi-kaart voor beide parken kopen. Veel plezier.
mvg, Timney



Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2004-04-30 - 22:49:38 send message to Karel

Om alles serieus te bekijken heb je wel 2 dagen nodig, maar ik ben dan ook geinteresseerd in alle vogelsoorten.
Ik raad je aan om 's-middags naar het hotel te rijden, de volgende dag uitgerust het park te bezoeken, de 2e dag het park weer te bezoeken en diezelfde middag naar huis te rijden. Dat kost je 2 nachten, maar je hebt alles op je gemak kunnen zien. Oh ja, wij zaten in hotel (Drei) Krone in Walsrode zelf. Beetje duur, maar prima hotel.


Martien Strijdveen
Website Member
Posts :195

Website Member
2004-05-06 - 11:50:23 send message to Martien Strijdveen

Hallo Marko
Kijk maar eens op mijn website onder vogelpark Walsrode,daar kun je veel foto's zien van Papegaaien en parkieten aldaar en dan heb ik nog niet eens de helft op de foto staan van wat er allemaal te zien is www.strijdveen.nl


Max.Weijers
Oud Lid
Posts :629

Oud Lid
2009-04-25 - 17:06:20 send message to Max.Weijers

in vogelpark walsrode hebben ze 5000 vogels en 900 soorten. En is het grootste en het mooiste vogelpark van de wereld.


mijnkaketoes.nl
Oud Lid
Posts :2103

Oud Lid
2009-04-25 - 18:20:03 send message to mijnkaketoes.nl

Max

De vraag is 2004-05-06 - 11:50:23 gesteld.
Dus je bent wel mooi op tijd met het antwoordwink ;)

Henk


Max.Weijers
Oud Lid
Posts :629

Oud Lid
2009-04-25 - 18:24:01 send message to Max.Weijers

mijnkaketoes.nl daar hebt u mooi gelijk in, maar die informatie klopt nog steedswink ;)


tropic
Website Member
Posts :755

Website Member
2009-04-26 - 00:05:40 send message to tropic

Ik sluit me aan bij de reaktie van Karel.
Ikzelf heb vruchten en insekteneters, en bezoek op dag één het hele park.
Op dag twee zorg ik s morgens als één van de eersten in de serres met v.i eters te zijn, en kan daar makkelijk een halve dag genieten van de rust en de vogels.
Ieder zijn mening uiteraard.

Verder gaan wij steeds zimmerfrei, is meer dan de helft goedkoper en de verzorging mag er ook zijn. Bij "frau Helmke" zit je steeds goed en verzorgd. Als ik het goed meen kan je het ergens terug vinden op het net. Effe googelen en zoeken naar Pension Helmke dacht ik. Is op enkele km van het park. een aanrader


Max.Weijers
Oud Lid
Posts :629

Oud Lid
2009-04-26 - 18:17:58 send message to Max.Weijers

Het liefst ga ik een dag het hele park seriuus bekijken en de andere dag de helft van die dag naar het loriatrum en de andere helft naar die grote tropen hal.


Rowol
Website Member
Posts :21

Website Member
2009-05-16 - 17:14:49 send message to Rowol

wij zijn ook in 1 dag heen gegaan en zelfde dag ook terug, was best wel te doen (omgeving groningen)
heel erg mooi park! super aangelegd en super moooie schone kooien en volieres


Max.Weijers
Oud Lid
Posts :629

Oud Lid
2009-05-16 - 18:25:29 send message to Max.Weijers

En daar ga ik later werken (hoop ik)



Rowol
Website Member
Posts :21

Website Member
2009-05-18 - 19:07:26 send message to Rowol

oke da max! een mooi vooruitzicht, als wat ga je daar werken en met welke opleiding? ik doe zelf diermanagement in Leeuwarden, op het Van Hall Instituut


Max.Weijers
Oud Lid
Posts :629

Oud Lid
2009-05-18 - 20:49:27 send message to Max.Weijers

Ik ben pas 14 en zit op het Citaverde Colega Horst In het 2de jaar. In het 3de moeten we een keer in de week stage lopen. Nu werk ik elke dag bij opa en mij (tussen de 200 à 300 vogels)ik wil vragen of ze in het dierenpark in overloon of meschien vogelpark twisteden nog iemand kunnen gebruiken voor stage.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 212 bezoekers op de site, waarvan 1 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede