Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > kwekerslijst Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : kwekerslijst
v.dijck
Website Member
Posts :298

Website Member
2008-08-30 - 15:20:55 send message to v.dijck

dit is mooi k.. ene van een andere grapjas heeft de site gehacked, angry,
komt de site nog terug?


danielkempenk
Website Member
Posts :405

Website Member
2008-08-30 - 17:37:57 send message to danielkempenk

ik kreeg een mail dat mijn gegevens werden gewist van de kwekerslijst en dat de site niet meer terug kwam.
helaas...

gr.daniel


Zjurre
Website Member
Posts :239

Website Member
2008-08-30 - 18:02:05 send message to Zjurre

Zelfde mail ontvangen inderdaad. Erg jammer want ik vond de site erg handig!


Wickingh
Website Member
Posts :1058

Website Member
2008-08-30 - 21:27:13 send message to Wickingh

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Sneu ik weet hoeveel werk er in zat en hoeveel werk Erwin er nog in wilde steken.
Zo wordt door zo'n fijne meneer de hobby van velen verziekt.
Heb daar geen goed woord voor over.
@ de hacker , dat hij ongezien veel jeuk mag krijgen op plekken waar hij zelf niet bij kan,

Frank


molineti
Website Member
Posts :1604

Website Member
2008-08-31 - 01:05:17 send message to molineti

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

kritische noothappy :)

Ik vond de nieuwe kwekerslijst minder inhoud hebben dan de oude.

vele kwekers waren weg(vooral kwekers van niet papagaaiachtige)

alle nieuwe info op de site was kromsnavel gericht,en daar is volgens mij al meer dan voldoende aanwezig op diverse sites(en lees je voornamelijk ,,herhalingen,,)

Maar het is natuurlijk wel zonde dat er op deze manier een einde komt aan een goed initatiefsad :(



Wickingh
Website Member
Posts :1058

Website Member
2008-08-31 - 17:01:56 send message to Wickingh

Was hij dan al klaar beste man? Iemand schoppen die al plat ligt getuigd van weinig stijl.
Erwin had er al vreselijk veel werk erin gestoken en was ondanks zijn lichamelijke beperkingen van plan er nog veel meer tijd in te stoppen om er iets werkelijk moois van te maken.
Als je hem kent weet je ook dat hij er graag een perfecte site van had gemaakt. Jammer van bovenstaande comment Rene en ook tamelijk gevoelloos,

Frank

PS Was jij niet degene die Erwin na overname van de kwekerslijst via de mail je ongenoegen moest melden?


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2008-08-31 - 17:48:48 send message to ParkietenPeter

Waarom moet de een zijn mening geaccepteerd worden en de ander bekritiseerd worden?

De mening van Rene is zijn persoonlijke mening. Hij geeft toch al aan dat hij wel medelijden heeft met het feit dat de site gekraakt is? Dat gun je verder niemand toe.

Maar mag hij daarom geen opmerking maken? Ook die is wellicht opbouwend bedoelt, heb jij hem dát al eens gevraagd?

Persoonlijk vind ik jouw reactie jammer.
Jij bent degene die er 'schoppen' van maakt. Buitensporig jammer vind ik het dat je Erwins handicap meent aan te moeten halen. (ben ikzelf trouwens ook maar gebruik dit toch ook niet! )

Natuurlijk werkt iedereen hard om zijn stukje van het net te krijgen zoals hij het wil, dat bestrijd toch ook niemand!?

Ik bezie deze opmerking echt niet als schoppen, daar zie ik andere opmerkingen eerder voor aan.

Daarnaast is het algemeen bekend dat VogelArena niet de plaatst is om mailcontacten tussen derden aan te halen omdat ongenoegens elders, niet op VogelArena uitgevochten hoeven te worden!

De opmerking van Rene vat ik niet op als het uitvechten maar omdat hier nu eenmaal melding van deze site gemaakt wordt, een reactie in het algemeen, een reactie op de pagina niet op de persoon die de pagina onderhoudt.
Jij bent echter degene die het weer persoonlijk maakt. Vind ik niet aardig.

Dit is net zo'n kritische noot, die net zo goed algemeen opgevat kan worden. (als iemand anders zo reageerde, schreef ik net hetzelfde.)

ParkietenPeter.


Wickingh
Website Member
Posts :1058

Website Member
2008-08-31 - 18:13:34 send message to Wickingh

Dit bericht is 2 keer gewijzigd

Iemand die ziek is van het vele werk dat hij er in heeft gestopt , doodleuk vertellen dat zijn site toch maar zoog ,dat is in MIJN ogen geen opbouwende kritiek en komt op MIJ over als natrappen en dat vind ik niet lief,

mvg Frank

PS Dat dat zijn mening is prima , maar had dat zo gepresenteerd moeten worden?
PS 2 Over zijn ziekte wilde ik alleen maar aangeven dat hij niet altijd in staat is om er aan te werken dat dat dus alleen de reden was dat de site nog niet klaar was,en had niet als achtergrond om medelijden te genereren.


johanblok
Website Member
Posts :1971

Website Member
2008-08-31 - 18:26:58 send message to johanblok

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Het is heel jammer dat de site gestopt is, zonde van het vele werk. Natuurlijk is het misdadig dat zoiets gebeurd (is tegenwoordig terecht ook crimineel en strafbaar), maar de reden begrijp ik niet helemaal: provider dient er voor te zorgen dat er weer een ongehackte plek is (en anders zijn er genoeg andere providers), en dan is alles zo teruggezet.



Niltava
Website Member
Posts :3071

Website Member
2008-08-31 - 19:39:14 send message to Niltava

quote
maar de reden begrijp ik niet helemaal: provider dient er voor te zorgen dat er weer een ongehackte plek is (en anders zijn er genoeg andere providers), en dan is alles zo teruggezet.

Snap ik ook niet, bovendien maakt een provider toch regelmatig een backup????


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2008-08-31 - 19:39:49 send message to ParkietenPeter

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Frank,

Ik wil absoluut niet de uitspraken van anderen verdedigen ofzo, dat mag iedereen zelf doen. Maar ik denk wel dat jij de enige bent die het als "zoog"(? wat dat ook mag betekenen) opmerkt.

Ik lees alleen: "Ik vond de nieuwe kwekerslijst minder inhoud hebben dan de oude."

Probeer eens niet zo doem te denken. Het leven is al hard genoeg. wink ;)

Peter

ps.: Kijkend met de ogen van de moderator, kan ik niet concluderen dat Rene buiten het boekje ging.



Wickingh
Website Member
Posts :1058

Website Member
2008-09-05 - 16:15:12 send message to Wickingh

Sterker nog Peter, de opmerking klopte niet eens.
De oude lijst stond namelijk ook nog online,

mvg Frank


paintim
Website Member
Posts :1049

Website Member
2008-09-05 - 16:35:46 send message to paintim

Ja,idd. Jammer,dat de kwekerslijst is gehacked.
Was toch wel prettig om even wat na te zoeken.
Al het werk,dat er is ingestoken.Sjonge,sjonge.
Vr.groeten
ANTONI



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 156 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede