Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > geluidsoverlast. Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : geluidsoverlast.
oudheusden
Website Member
Posts :10

Website Member
2008-09-03 - 23:08:47 send message to oudheusden

Onlangs mijn bonte boertjes verkocht na klachten
van de buren wegens geluidoverlast.Nu overweeg ik een koppel groenstaart lories te kopen of maken deze meer of minder geluid.


Blauwe bergen
Website Member
Posts :240

Website Member
2008-09-04 - 08:28:15 send message to Blauwe bergen

Groenstaartlories maken veel kabaal, heb ooit een koppel willen aanschaffen. die schreeuwen ook behoorlijk, daarom zag ik van de koop af. heb nu viooltjes . ben er zeer tevreden over . het belangrijkste is dat de buurt niet gaat klagen,want als ze een keer klagen is zelf het geluid van een bourkesparkiet te veel. groeten


afican parrot
Website Member
Posts :250

Website Member
2008-09-04 - 12:52:09 send message to afican parrot

Geluidsoverlast van bonte boeren????shocked 8O Ik geloof dat uw buren een hoorapparaat dragen en het eigenlijk niet nodig hebben.razz :p Er kan vanalles in devogelwereld maar dit heb ik nog nooit gehoord. In ieder geval, maak een goeie keuze.



oudheusden
Website Member
Posts :10

Website Member
2008-09-05 - 19:47:00 send message to oudheusden

Bedankt voor jullie ractie.Mijn bonte boeren waren manen heeft dat er iets mee te maken. groeten vincnt.


Rik
Oud Lid
Posts :1398

Oud Lid
2008-09-06 - 00:18:14 send message to Rik

Bonte Boeren kunnen inderdaad ook overlast veroorzaken. 'k Heb ook eens een gestoorde handopfok na klachten van de buren moeten verkopen omdat deze de hele dag zat te
schreeuwen. sad :(


bert1974
Website Member
Posts :754

Website Member
2008-09-06 - 06:58:34 send message to bert1974

ik heb in het verleden al 4 verschillende koppels bonte boeren gehad dit waren trouwens allen import vogels.
en iedere keer heb ik ze weer weg gedaan na een klein jaar omdat ze maar bleven krijsen.
ze hebben dan ook nog eens hele hoge tonen en daar begon ik mij steeds meer aan te ergeren dus weg er mee.
ik wil nog wel een keer weer een koppel opzetten maar dan met eigen kweek natuurbroed in de hoop dat deze rustiger zijn.
ik blijf het namelijk hele leuke vogels vinden.

groet bert


marie rose
Website Member
Posts :377

Website Member
2008-09-09 - 15:27:54 send message to marie rose

ik ben in het bezit van 3 koppels bonte boeren.
geluidsoverlast? persoonlijk vind ik dat een collie en halsband meer lawaai maken dan bonte boeren.de mijne hoor je alleen als ik ga voederen of als er vreemde aan de kooie komen.

groetjes marie rose


irri
Website Member
Posts :114

Website Member
2008-09-11 - 11:51:00 send message to irri

hoi, die van mij hoor ik ook nooit hoor, het is de allerstilste vogel die ik ooit heb gehad shocked 8O...
misschien hangt het van de vogels zelf af?

groetjes marjan


Rik
Oud Lid
Posts :1398

Oud Lid
2008-09-11 - 18:30:59 send message to Rik

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Yep! Hang sterk van de vogel af. 'k Heb ooit één schreeuwlelijk gehad, en de andere 10 heb ik nooit gehoord! Opvallend is dat die schreeuwlijk de enige handopfok was.....gedragsgestoord....(net als de burenhappy :))


parrotmaniak
Website Member
Posts :581

Website Member
2008-09-11 - 23:20:02 send message to parrotmaniak

hallo.geluidsoverlast van groenstaartlories?valt reuze mee hoor hun geluid is niet erg hard en zeker niet onaangenaam .ga eens een keer bij een lorikweker langs,



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 157 bezoekers op de site, waarvan 2 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede