Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > NapoleonWevers, Een man met meerdere poppen of meerdere koppels? Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : NapoleonWevers, Een man met meerdere poppen of meerdere koppels?
EdensB
Website Member
Posts :220

Website Member
2008-09-15 - 22:03:49 send message to EdensB

M'n neef wil z'n Kanaries wegdoen en andere vogels nemen, hij zit nu te denken aan Napoleonwevers, aangezien hij zelf geen internet heeft op vroeg hij mij wat informatie te vinden qua kweek: voeding ect en Hoe je ze moet houden.
Nu kan ik wel genoeg vinden over voeding en nestmateriaal maar de informatie betreffende hoe ze toe houden is nogal tegenstrijdig, de ene site zegt ze te houden per koppel, de andere zegt hou ze met een man en meerdere vrouwen en weer en andere site zegt meerdere koppels...kan iemand mij misschien vertellen hoe het nu echt zit zodat de goede man straks niet door mijn foute advies met dode vogels komt te zitten?wink ;)


Innerlife
Website Member
Posts :103

Website Member
2008-09-16 - 08:33:09 send message to Innerlife

Het lijkt me al een uitdaging als je neef überhaupt meerdere poppen kan vinden. Zowel per koppel als per trio/kwartet zijn resultaten te bereiken dus het maakt niet echt uit. Maar zoals ik reeds zei: succes met de zoektocht naar echte napoleonweverpoppen die geen andere (onder)soort zijn.


EdensB
Website Member
Posts :220

Website Member
2008-09-16 - 11:06:52 send message to EdensB

Bedankt, ik zal het even doorgeven, tja had hem al gezegd dat wevers moeilijk te vinden zijn maar hij is vastbesloten...hoop dat het hem lukt, op zich heeft ie altijd wel geluk met dit soort dingen en op zich is zijn oude kanarievoliere perfect voor wevers denk ik aangezien hij aardig begroeid is (hou het zelf toch maar op Catharina's, iets goedkoper en iets makkelijker te vindenlaugh :D)


hj de graaf
Website Member
Posts :382

Website Member
2008-09-16 - 14:16:46 send message to hj de graaf

'Napoleon wevers (zijn die geel met zwarte wevers toch) zijn de laatste tijd weer volop verkrijgbaar heb ze op diverse markten gezien en ook meerdere partijen. Koppels voor €65 trio voor €100,-

mvg.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 160 bezoekers op de site, waarvan 5 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede