Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Wees zuinig met je vogels!!! Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Wees zuinig met je vogels!!!
Mario
Oud Lid
Posts :436

Oud Lid
2004-05-17 - 20:27:49

Dit weekend heb ik iemand gesproken die in Parc Paradisio werkt en die wist mij te vertellen dat slechts 1 op de 5 vogels uit import de handel haalt en ook daar valt er nog een percentage af voor ze eigenlijk bij ons de liefhebbers terecht komen.
DUS WEES ZUINIG MET JE VOGELS WANT VOOR ELKE VOGEL IN EEN KOOI OF VOLIERE ZIJN ER 5 ANDERE...sad :(


Niltava
Website Member
Posts :3071

Website Member
2004-05-17 - 21:45:17

Dit zijn wel oude gegevens Mario, er sterven nog te veel maar deze cijfers zijn van de jaren '70

Niltava


marnic
Oud Lid
Posts :212

Oud Lid
2004-05-17 - 22:30:06

Inderdaad 1 op de 5 is triest zeg, blij dat dat oude cijfers zijn, maar wat is nu dan de verhouding Niltava? , mag wel andersom zijn zo van 5 op de 1 ben ik van mening.


Niltava
Website Member
Posts :3071

Website Member
2004-05-18 - 18:25:37

Geen idee Marnic. Maar weet wel dat deze cijfers in de '70iger tot 80iger jaren. Daarna zijn er wel wat wijzigingen gekomen (wets?)
De sterfte ligt ook aan de soort denk ik. ZO ken ik een verhaal over kolibries die eerst vliegend werden getransporteerd en later in een "hoesje" liggend met een dramatisch lager sterftegevallen.
Maar in alles, kweek u vogels, zeker met de soorten die nog (moeten) worden geimporteerd.

Niltava



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 243 bezoekers op de site, waarvan 6 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede