Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Laten klikken koppel dubblegeel kop amzones Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Laten klikken koppel dubblegeel kop amzones
ricco
Oud Lid
Posts :10

Oud Lid
2004-05-17 - 22:32:28

Hallo,

Ik zit met hetvolgende probleem:

Ik heb een dubbele geelkop amanzone pop (8jaar oud) en heb daar vorige week een man voor gekocht(11jaar oud)

Ik heb ze bij elkaar gezet en opzich gaat dat goed,maar zodra de man toenadering zoekt,dan haalt de pop uit. Maar als ik naast de kooi ga zitten dan gaat de pop op de stok liggen en met de achterkant omhoog. Kennelijk is ze teveel op mij gesteld?sad :(? Gaat dit over en hoe kan ik dit bevorderen?De man is wel al heel bezitterig op de pop want ik mag haar niet meer oppakken want dan vliegt hij me na ,en haar achterna om erbij te blijven. dus hij wil wel maar zij niet!

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!!happy :)happy :)

groeten pascal


Hawkeye_NL
Oud Lid
Posts :1918

Oud Lid
2004-05-18 - 00:10:26

Mijn ervaring is dat je het best de dieren een tijd alleen kunt laten. Als je er zelf elke keer bij gaat zitten dan vertraag en verklein je de kans dat het iets tussen die twee kan worden. Dus, alleen eten en drinken geven en verder 100% met rust laten.

Erwin


Dennis Fr.
Website Member
Posts :1399

Website Member
2004-05-18 - 06:27:50

Hallo
het kan ook best zijn dat het helemaal niks word.en dat het helemaal niet zal klikken.het is gewoon een kwestie van tijd en zoals hiervoor al gezegd is veel met rust laten

Groeten Dennis


ricco
Oud Lid
Posts :10

Oud Lid
2004-05-19 - 21:15:45

hoi,

ja dat doe ik ookal niet meer,haal ze ook niet meer aan. Ik wacht wel af of ze wat gaan doen. Wel jammer want het zijn echt 2 prachtige vogels.

mvg pascal


Jacqueline
Website Member
Posts :1216

Website Member
2004-05-21 - 15:12:28

happy :)

Op zich heb je geen probleem, het ziet er naar uit dat ze elkaar toch wel mogen.
Dat de man bezitterig is, is vrij normaal hoor, alleen zal hij de pop nog moeten overtuigen dat hij voor haar kan zorgen, en dat kan hij alleen en niet met hulp van buitenaf, of door toedoen van de verzorger.
Je zal zien dat hij zich steeds meer tussen de verzorger en de pop gaat opstellen, zodat je eerst hem voorbij moet, mocht je haar willen aanhalen.
Maar dat moet je zelf niet willen, brengt alleen maar stress voor hem, veel rust en goed voer.
En geduldig afwachten is de sleutel tot succes.

Veel succes toegewenst de leeftijd hebben ze zeker daarvoor.

wink ;)


ricco
Oud Lid
Posts :10

Oud Lid
2004-05-21 - 20:48:35

hallo,


Bedankt voor alle reacties!!

sinds gisteren zitten ze naast elkaar op de stok,ze slapen dan zelfs!Ik heb er nu weer goede hoop in,mischien dat ik binnenkort wel een blok ophang. gewoon om te kijken of ze daar intresse in hebben,wie weet!happy :)

Mochten jullie nog tips hebben dan hoor ik het natuurlijk graag!

alvast bedankt,

mvg pascal


Hawkeye_NL
Oud Lid
Posts :1918

Oud Lid
2004-05-22 - 14:05:00

Super,

Let wel op: Haastig spoed is zelden goed! wink ;)



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 223 bezoekers op de site, waarvan 2 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede