Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > voliere bouwen Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : voliere bouwen
ice9340
Website Member
Posts :58

Website Member
2009-01-14 - 11:41:52 send message to ice9340

halle heb een vraagje mess een beetje een rare maar als je een voliere in steen wilt bouwen hoe begin je daar het best aan allee ik bedoel hoe begin je aan de eerstelaag stenen teleggen dat de mueur niet omver valt ik het is een rare vraag maar toch alvast bedankt
mvg kenneth


Familie Dijkstra
Website Member
Posts :13

Website Member
2009-01-14 - 12:42:12 send message to Familie Dijkstra

Hangt ervan af hoe hoog je de muur wilt maken. Gaat het om een opzetrand om daarop een rek van hout met gaas te kunnen plaatsen? Of wil je een hele muur bouwen. In het geval van het opzetrandje kun je beginnen met kalkzandsteen blokken 437*67*298mm waterpas neer te leggen op aangestampt zand tegen elkaar aan. Hierop zou je de eerste laag stenen in de breedte tegen elkaar kunnen metselen zodat je een steensmuur krijgt en vervolgens zou je de stenen kunnen opmetselen in de lengte, middels een halfsteensverband, tot de gewenste hoogte.
In het geval van de hele muur zou ik een fundering van beton maken van 300*400mm en daarop gelijk beginnen met stenen in de lengte, middels een halfsteensverband, op te metselen. Fundering dan wel onderin wapenen met geknipte wapeningsnetten ø8mm. Succes!



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 132 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede