Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Rose kaketoes 8 jaar oud? huisvesting Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Rose kaketoes 8 jaar oud? huisvesting
Nicky sommers
Website Member
Posts :38

Website Member
2009-03-11 - 21:18:46 send message to Nicky sommers

hallo
kan een koppel rose´s kopen van 8 jaar oud en bewezen. zijndeze vogels niet al wat oud om er nog lang plezier van te hebben. ik doe ze in een ren met 1.45 dikte gaas is dit voldoende? ren is 3 meter lang binnehok 2 meteter lang 1 meter breed en 2 meter hoog. is dit voldoende? rose's zijn vrij rustig toch?


mezorro
Website Member
Posts :40

Website Member
2009-03-11 - 22:40:56 send message to mezorro


bewezen koppel van 8 jaar is op zich een goede aanschaf, kun je nog jaren nageslacht van krijgen.
Heb je bewijs van de titel "bewezen"? het komt niet vaak voor dat iemand een goed koppel weg doet, zeker niet op deze jonge leeftijd.

stel je voor: je stelt een koppel samen en na het bereiken van de juiste leeftijd (jaar of 4) zorgen ze voor nageslacht en dan doe je ze weg? kan ik me persoonlijk niet goed voorstellen, of je moet de hoofdprijs willen betalen.

ik zou dus eerst nog goed navraag doen na de geschiedenis en hiervoor bewijs willen zien, voor je het weet wordt je bedonderd tegenwoordig.


Picolet
Website Member
Posts :975

Website Member
2009-03-12 - 12:20:39 send message to Picolet

Beginnen met jonge vogels is vaak de beste weg, Ps ik heb een artikel geschreven over de Rose's in de parkieten societeit van deze maand.

Wellicht staan hier leuke feiten in die je kunt gebruiken.

Groeten Ruud



bstekel
Website Member
Posts :18

Website Member
2009-03-22 - 11:10:19 send message to bstekel

heb ook eens een bewezen koppel gekocht, althans dat zeiden ze,het enige wat deze bewezen is dat zij goed langs elkaar heen konden kijken, nu paar jaar verder en de wisseling van pop, nu klikkend. heb nu nog een koppel gekocht van een jaar, ook dit is natuurlijk afwachten, je kan ook losse oudere kopen en zelf een koppel proberen te vormen, zijn heel veel mensen die met een koppel zitten wat niet werkt, kan je altijd proberen te ruilen met deze mensen tot je koppeld klikkend wordt.
PS. prachtig artikel Ruud, heb er echt van genoten.


Picolet
Website Member
Posts :975

Website Member
2009-03-22 - 13:20:11 send message to Picolet

Bedankt, volgende maand komt de huisvesting en kweek van deze mooie kaketoe soort in de Parkieten Societeit ter sprake.

Hopelijk zijn er weer liefhebbers die dit soort artikelen graag lezen en het leden aantal weer gaat toenemen waardoor de PS blijft bestaan in deze vorm.

Groeten Ruud



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 244 bezoekers op de site, waarvan 7 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede